![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
la un e30 care are alt motor acum nu mai are vas de expansiune si sonda de nivel de ulei, de fapt este sonda dar este alt fel
becul de la check control pt nivelul lichidului de racire am reusit sa-l sting punanad firul maro cu rosu la minus dar ce fac cu cel de la nivelul de ulei? indicatorul de consum instant nu functioneaza, dupa ce pun contactul sta la maxim in partea dreapta -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
cu indicatorul de consum am aflat si eu si ai dreptate, si la m50 e tot pinul 32 doar ca e white/black si la instalatia masinii galben/alb, cred ca ar trebui sa fie mufa aia cu 3 fire pe acolo pe sub bord
deci nu exista un mod sa sting ledul de la ulei? e stresant sa fie acolo aprins -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 05:44 PM |