![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
dupa ce am schimbat pompa de apa, care era pa, la e 28 524 td, in 200 km in oras, mers normal, am completat in vas cu 200ml
cum am masurat: s-a aprins becul sus, am pus apa pana sus..200ml; a 2a zi, dupa 200km, iar s-a aprins becul; iar am completat pana sus , tot cu 200 ml; mentionez ca la mine pozitionarea vasului e ceva mai ciudata, cred ca a fost mutat, acum e deasupra turbinei, intr-o pozitie usor aplecata spre bot e normal sa se aprinda becul la o lipsa de 200ml, chiar si asa, inclinat? e normal sa manance apa? nu cred ca are pierderi, pentru ca nu se observa pe nicaieri...de fiert nu fierbe, acul sta lipit....nu stiu ce naiba are..sa continui sa merg asa si sa tot completez? nu ma deranjeaza... -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (bytzu) acum 1500 km i-am schimbat pompa de apa, e posibil ca inca sa se mai aeriseasca? Putin probabil - dar totusi refa aerisirea.
Scuza-ma ca repet, dar este super important ca sa excluzi orice alta cauza posibila, inainte de a trage concluzia finala ca trebuie desfacut motorul. Este o experienta super frustranta si costisitoare, sa te trezesti ca ai ajuns sa repari chiulasa din cauza unei aerisiri incomplete, sau alt nimic de genul acesta. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 03:36 PM |