![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (kali) tot ce-am scos din ea a fost 138CP pe la 4.700rpm ...
Daca e putere la roti, inseamna cca. 165 CP la motor, care nu mi se pare deloc rau. Pe de alta parte, cred ca este de asteptat sa-ti ia un efort considerabil pana gasesti setarea optima. Eu cred ca esti inca in "procedura" normala, specifica unui astfel de upgrade. OK, poate e frustrant faptul ca inca nu ai ajuns la rezultatul asteptat, dar nu cred ca ai, deocamdata, motive de ingrijorare. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:27 PM |