![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
imi vine sa-mi iau cimpii ... cred ca daca n-o scot nici azi la un capat cu ECU, imi bag picioarele in hartile si in maf-ul lui, pun MAP si un injector NX de benzina cu electrovalava in admisie, si ii dau benzina pe full throtle numai in functie de turatie si presiune .... o sa consume ca porcul .. dar asta e .. si e numai pe full throtle ...
tot aseara am descoperit ca intercoolerul este mult prea mare pt debitul de aer ... raceste bestial (la 0.7bar iesirea din compresor e fierbinte de nu tii mina pe ea, iar teava de admisie e rece ...) , dar imi asigura si o cadere de presiune de 0.2 (!!!) bar : 0.7 la compresor, 0.5 in admisie ...) - asta pe la 5.200 rpm ... oricum, daca o sa am maxim 0.6bar in admisie, scot din ea - in cel mai bun caz 190CP ![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:28 PM |