![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
dupa inca o saptamina de chinuiala fara seaman .. modificat admisie, ridicat rampa injectoare, fituit injectoare mai mari (cele mai mari care le-am gasit cu circuit adiacent de aer), ridicat corp superior admisie, modificat prinderi si citeva degete bulite, am mutat zona in care motorul incepe sa merga sarac de la 4.000 rpm la 4.500 rpm
![]() cu avansul intirziat 13 grade (!!!) si dupa ce am roluit masina asta-noapte pe dyno pana la 12.30 cu modificatul setarilor la deitul injectoarelor - tot ce-am scos din ea a fost 138CP pe la 4.700rpm ... ![]() se pare ca ECU masinii are ceva setari super ciudate, la care nu le dau deloc de cap ... ca daca nu-i dau deloc benzina suplimentara, pana in 3.000 merge cu afr 12.5(in crestere usoara), la 3.500 face un virf de 14.5, dupa care coboara singur in 10.5 (practic o inneaca...), iar dupa 4.500 o ia razna - urca aproape vertical pana la 16.0 (!?!) - unde sta constant pana la 5.000 (cind, bineinteles ca-i tai gas-ul .. ca n-am chef sa topesc pistoanele ..) variantele posibile : 1. injectoarele nu fac fata la necesarul de benzina (nu foarte plauzibila, ca la un moment dat am bagat niste setari de-aiurea (imbogatit la greu pe la 3.000 (+10ms), si saracit (!!!!) la 4.000 (+3ms) - si a stat cu afr 12.5 pana la 5.000rpm ... din pacate setarea n-a fost "repetabila" .. 2. e posibil ca debitul de aer sa iasa din zona de citire a maf-ului, si dupa aia motorul sa taie injectia (eu ii dau benzina + fata de ce baga motorul de unul singur .... o sa mai incerc azi sa deschid injectoarele la maxim (desi, aseara i-am dat pana la +49ms - si tot sarac mergea .. peste +49 incep sa tin prea mult injectorul deschis - adica bag benzina si cind supapa de admisie e inchisa .... 3. e posibil ca motorul sa ibogateasca/ saraceasca in functie de "istoricul" pe plaje de ture ... si cind simte amestecul foarte bogat la 4.000, sa taie rau din injectie ... - am facut si un test cu compresorul decuplat, iar la 4.000 afr era 0.8 si motorul s-a innnecat (a intrerupt ..) -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:28 PM |