IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> haleste apa
bytzu
post Apr 7 2006, 08:26 AM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



dupa ce am schimbat pompa de apa, care era pa, la e 28 524 td, in 200 km in oras, mers normal, am completat in vas cu 200ml
cum am masurat: s-a aprins becul sus, am pus apa pana sus..200ml; a 2a zi, dupa 200km, iar s-a aprins becul; iar am completat pana sus , tot cu 200 ml; mentionez ca la mine pozitionarea vasului e ceva mai ciudata, cred ca a fost mutat, acum e deasupra turbinei, intr-o pozitie usor aplecata spre bot

e normal sa se aprinda becul la o lipsa de 200ml, chiar si asa, inclinat?
e normal sa manance apa? nu cred ca are pierderi, pentru ca nu se observa pe nicaieri...de fiert nu fierbe, acul sta lipit....nu stiu ce naiba are..sa continui sa merg asa si sa tot completez? nu ma deranjeaza...


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Robert
post Apr 7 2006, 09:36 AM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Pentru mine, 200ml pierderi lichid de racire, in numai 200Km, in conditiile in care pierderile nu sunt in exteriorul circuitului, este un motiv serios de ingrijorare.

In recomand sa mai faci inca o data o inspectie foarte amanuntuita a intregului circuit de racire. Verifica fiecare furtun, fiecare colier, curata acolo unde este necesar. Verifica dopurile de la bloc, busoanele, orice cot, etc - practic, peste tot pe unde trece lichid de racire.
Este vital sa lamuresti fara urma de indoiala ca nu curge in exterior, altfel intri in niste cheltuieli total inutile, bazate pe o concluzie gresita.
Daca insa dupa inspectie ai aceeasi concluzie, anume ca pierderile de lichid de racire nu sunt in exterior, ia in considerare faptul ca este foarte probabil ca garnitura de chiulasa sau/si chiulasa sa fie compromise.

Faptul ca motorul nu fierbe nu este o garantie ca acest comportament va continua la infinit. In cazul in care intr-adevar de vina este chiulasa si/sau garnitura de chiulasa, atunci masina a pierdut o caracteristica fundamentala: fiabilitatea.
Cu alte cuvinte, trebuie sa te astepti ca, in orice moment, motorul sa inceapa sa fiarba brusc si sa te lase in drum - singura posibilitate de a pleca de acolo fiind tractat.
Asta se poate intampla peste cativa Km sau peste cateva mii de Km - imposibil de prezis.

Deci, pana ajungi cu diagnosticarea la o concluzie precisa, ai grija atunci cand pleci cu masina la drum intins. Ia-ti masuri de prevedere, in situatia ca te va lasa brusc in drum (cablu de remorcare, apa + ceva mancare, mobilul bine incarcat, etc).
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- bytzu   haleste apa   Apr 7 2006, 08:26 AM
- - Robert   Pentru mine, 200ml pierderi lichid de racire, in n...   Apr 7 2006, 09:36 AM
- - bytzu   da..m-am gandit si eu cam la acelasi lucru.... o ...   Apr 7 2006, 09:45 AM
- - Robert   QUOTE (bytzu)acum 1500 km i-am schimbat pompa de a...   Apr 7 2006, 10:09 AM
- - bytzu   mai exact cum pot face aerisirea ( sau cum recoman...   Apr 7 2006, 10:48 AM
- - Robert   QUOTE (bytzu)mai exact cum pot face aerisirea? Poa...   Apr 7 2006, 12:57 PM
- - TiL   Bytzu, nu mai retin exact, dar e posibil ca furtun...   Apr 7 2006, 01:24 PM
- - Sorin   daca pompa are legatuira cu termostatul si ai umbl...   Apr 7 2006, 01:38 PM
- - bytzu   la termostat n-am umblat...am scos doar furtunul a...   Apr 7 2006, 01:52 PM
- - MAS   Daca nu scapa pe nikieri, cauta bine garnitura de ...   Apr 8 2006, 03:33 PM
- - TiL   oarecum offtopic: am aflat si eu pe unde mai pierd...   Apr 8 2006, 06:40 PM
- - bytzu   vezi ca si eu am schimbat-o..1300000 Febi, sa-mi z...   Apr 10 2006, 07:54 AM
- - bytzu   apropo, am fost pe autostrada, si mai mult de 170 ...   Apr 10 2006, 08:01 AM
- - ve   Problema cu pierderea de lichid a inceput dupa sch...   Apr 10 2006, 11:02 AM
- - alex230ro   Verifica si radiatorul daca e intreg asta chiar...   Apr 10 2006, 11:07 AM
- - ve   QUOTE (bytzu)apropo, am fost pe autostrada, si mai...   Apr 10 2006, 11:09 AM
- - bytzu   pe 15; in gol se tureaza bine de tot..trece de 550...   Apr 10 2006, 11:23 AM
- - florin83   n-are legatura.. eu am mers cu 230 (pe bord) cu ro...   Apr 10 2006, 11:27 AM
- - TiL   Si eu am mers tot cu max 170 km/h, cu roti putin m...   Apr 11 2006, 11:51 PM
- - bytzu   ok..bine ca nu mi curge..la mine o luase rau..in f...   Apr 12 2006, 07:53 AM
- - ve   probabil ca s-a aerisit. 8 litrii de lichid cat ai...   Apr 12 2006, 09:04 AM
- - TiL   Se aprinde becul de placute din bord sau check-ul ...   Apr 14 2006, 03:50 PM
- - bytzu   thanks   Apr 14 2006, 05:36 PM
- - TiL   Sa va spun si povestea mea cu happyending: Joi am ...   Apr 27 2006, 09:15 AM
- - bytzu   man, capetele trebuie sa le dai cu vaselina inaint...   Apr 27 2006, 09:21 AM
- - TiL   Aerisirea am facut-o asa: am pus apa pana n-a mai ...   Apr 27 2006, 09:29 AM
- - ve   la fel am patit si eu si la fel avea si pompa mea ...   Apr 27 2006, 10:43 AM
- - paul   QUOTE (TiL)Totusi am vazut ca axul pompei are un j...   Apr 27 2006, 09:36 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th July 2025 - 02:50 PM