![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
dupa ce am schimbat pompa de apa, care era pa, la e 28 524 td, in 200 km in oras, mers normal, am completat in vas cu 200ml
cum am masurat: s-a aprins becul sus, am pus apa pana sus..200ml; a 2a zi, dupa 200km, iar s-a aprins becul; iar am completat pana sus , tot cu 200 ml; mentionez ca la mine pozitionarea vasului e ceva mai ciudata, cred ca a fost mutat, acum e deasupra turbinei, intr-o pozitie usor aplecata spre bot e normal sa se aprinda becul la o lipsa de 200ml, chiar si asa, inclinat? e normal sa manance apa? nu cred ca are pierderi, pentru ca nu se observa pe nicaieri...de fiert nu fierbe, acul sta lipit....nu stiu ce naiba are..sa continui sa merg asa si sa tot completez? nu ma deranjeaza... -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Pentru mine, 200ml pierderi lichid de racire, in numai 200Km, in conditiile in care pierderile nu sunt in exteriorul circuitului, este un motiv serios de ingrijorare.
In recomand sa mai faci inca o data o inspectie foarte amanuntuita a intregului circuit de racire. Verifica fiecare furtun, fiecare colier, curata acolo unde este necesar. Verifica dopurile de la bloc, busoanele, orice cot, etc - practic, peste tot pe unde trece lichid de racire. Este vital sa lamuresti fara urma de indoiala ca nu curge in exterior, altfel intri in niste cheltuieli total inutile, bazate pe o concluzie gresita. Daca insa dupa inspectie ai aceeasi concluzie, anume ca pierderile de lichid de racire nu sunt in exterior, ia in considerare faptul ca este foarte probabil ca garnitura de chiulasa sau/si chiulasa sa fie compromise. Faptul ca motorul nu fierbe nu este o garantie ca acest comportament va continua la infinit. In cazul in care intr-adevar de vina este chiulasa si/sau garnitura de chiulasa, atunci masina a pierdut o caracteristica fundamentala: fiabilitatea. Cu alte cuvinte, trebuie sa te astepti ca, in orice moment, motorul sa inceapa sa fiarba brusc si sa te lase in drum - singura posibilitate de a pleca de acolo fiind tractat. Asta se poate intampla peste cativa Km sau peste cateva mii de Km - imposibil de prezis. Deci, pana ajungi cu diagnosticarea la o concluzie precisa, ai grija atunci cand pleci cu masina la drum intins. Ia-ti masuri de prevedere, in situatia ca te va lasa brusc in drum (cablu de remorcare, apa + ceva mancare, mobilul bine incarcat, etc). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 02:50 PM |