![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
stiu cum se face, dar nu-mi dau seama cum e posibil..
frana de pe spate nu tine chiar deloc? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
QUOTE (jaffar) se face foarte simplu:
- apesi frina la maxim - apesi ambreiajul la maxim - ridici usor frina, simultan debreiezi si accelerezi la blana dupa citeva incercari, o sa gasesti punctul magic in care poti face asta fara sa distrugi nimic daca vrei spectacol la orice ora, iti modifici circuitul de frina astfel incit sa poti bloca traseele care duc in spate. evident, e avantajos sa ai masina cit mai usoara pe spate. la e21 mi se pare cel mai usor, cu ala faceam burnout la semafor, pe ploaie, fara sa apas frina. si cu ursu fac, pe piatra cubica uda, dar doar cu o roata ![]() bine, daca ai diferential open e si mai usor sa faci, pentru ca trebuie sa rupi aderenta doar cu o roata. important e sa nu stea spectatorii decit pe partea care trebuie ![]() uite aici cum a descris jaffar numai ca eu nu apas frana la maxim doar cat sa nu se miste -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd August 2025 - 10:04 AM |