![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Ma bate gandul sa imi iau un ambreiaj sport pt pisica - performance part(s)
Ce optiuni am? Cum procedez sa intru in posesie ![]() Merita? Ce avantaje/dezavantaje sunt? Din cate vad pe realoem, nu merge unul de M3 (240mm vs. 228mm) -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
"puck" sunt alea care arata ca o elice (plana, normal) cu 4 sau 6 (de regula) "pale" iar materialul de frictiune e in varful palelor.
Ambreiajele fara arculete in disc se folosesc cu volante "dual mass" (arculetele exista, dar sunt intre cele doua mase ale volantei). Ideea este ca, in acest caz, discul ambreiajului este mai usor, iar inertia mai redusa permite o sincronizare mai rapida, deci in consecinta o schimbare mai rapida a trepelor de viteze. Dezavantajul consta in faptul ca ansamblul volanta "dual mass" + ambreiaj fara arculete este ceva mai greu decat ansamblul volanta simpla + ambreiaj clasic, deci motorul va urca o idee mai greu in ture cu ambreiajul cuplat, si sensibil mai greu cu el decuplat. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:23 AM |