![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() xX ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 545 Joined: 25-October 05 From: London, UK Member No.: 63 Car: K13R - soon Engine: 1.3 4L ![]() |
Merg pe E28 ?
245/40/R18 (fata) si 275/35/R18 (spate). -------------------- xi // GSR
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (Iulika0069) Asa stiam/citisem si io despre diametrul de centrare.. dar chiar conteaza?
Pana la urma prezoanele sunt cele care tin roata, plus ca ele sunt conice si nu au cum sa se strānga nici macar cu o zecime mai intr-o parte sau in alta.. Iar janta practic nu atinge butucul, ca asta ar insemna sa frece una de alta si ar aparea probleme.. conteaza si chiar f mult.. :nod: eu am patit asa, am jante de M e39 pe cazan si nu ma mai intelegeam cu rotile pana sa-mi dau seama, dupa ce am facut rost de inele nu mai am nici o problema -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 12:58 AM |