![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, al meu a fost folosit prea mult cu luminile aprinse si beculetele au reusit sa topeasca plasticul portocaliu care transmite lumina prin bord, asa ca iluminarea pe cadrane e destul de slaba.
Aveti vre-un bord/carcasa de bord de E28 care nu va trebuie? Dau un suc natural. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si pentru ca jaffar era curios cu ce mi-am ocupat timpul zilele trecute, iata:
TiL Weekend Plan ![]() 1. Stropitori de parbriz ineficiente: furtunul se gatuia cand inchideam capota, am tras putin de el, l-am invaluit intr-un carton, ca sa stea drept pe portiunea cu probleme si acum stropeste ok... cu T-ul original, nu cu putza de dacie ![]() 2. Mai demult ma laudam ca am lipit shtutzul de pe radiator, pe care se prinde furtunul de aerisire. Minunea a tinut trei zile, pentru ca am facut lipitura la mai putin de zero grade, la lumina becului. Bec cu care am gaurit si bateria mea cea noua ![]() Am peticit si bateria, am mai lipit si rama husei schimbatorului (e de //M) pe calul central, ca o dezlipisem eu de curiozitate. 3. Acum vre-o luna niste pasageri inteligenti mi-au dat peste cap incuietoarea usii dreapta-fata: in timp ce unul insista sa deschida usa, chiar daca era blocata, altul din interior a tras cat a putut ca s-o descuie :finger: Mi-am bagat degetele pe-acolo, mi-am am observat ce s-a intamplat, am reusit sa o dau iar peste cap. Problema e ca de acum o sa se dea destul de usor peste cap, daca trag de maneta din exterior cand usa e incuiata :finger: Cred ca ar trebui sa dau jos incuietoarea si nu prea am chef. Inca o data :finger: pentru toti cei care se suie in "cazane" si se cred in dacii. 4. Am schimbat rotile de pe spate, ca aveam unele de iarna. 5. Am dat jos/curatat lampile care lumineaza numarul din spate. Una e destul de mutilata, dar merge. 6. Am dat jos "triplele" sa vad cum sta treaba pe-acolo, ca intra putina apa pe la ele. Masina a fost lovita in spate si reparatia a fost facuta in fuga, nu au fost atenti ca triplele sa intre si sa stea bine acolo. Am ciocanit putin tabla pe acolo, am dublat garnitura cu un burete si sper sa tina mai bine. 7. Am prins un shortz care statea sa cada, se mai tinea intr-un nit. Sarma-i sfanta si nu se vede ![]() P.S. Cine are o emblema, ca mi s-a dezlipit si a zburat cea de pe capota. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 06:31 PM |