![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
nu sunt ale mele, le-am gasit pe net dar arata suiper ca model, trebuioesc aranjate un pic... dar zice ca vrea 3,5mil pe ele, in 4 prezoane
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...ST&f=11&t=7323& succes |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Eu prin vopsit roti inteleg vopsit profi, nu vopsit in parcare cu spray de carrefour de 100mii in 5 minute si gata ca la dacii.
Vopsit inseamna curatzat suprafatza pana la metal (cel putin eu asa fac), dat cu chit unde e nevoie, strat de shpritzchit, strat de vopsea (1 sau 2, depinde de la caz la caz) + strat de lac. P.S.: Ca sa inteleaga lumea cum m-am apucat eu de vopsit roti, va fac un mic si scurt istoric. Cand am luat rotile pe 16 am cautat vreo luna pe cineva care sa mi le vopseasca bine si la un pret omenesc. De pregatire m-am ocupat eu, ramanand doar ca tertza persoana doar sa le dea stratul de vopsea+lac. Drept urmare mi s-au cerut preturi de SF, intre 3.5 si 6mil (pentru un argintiu banal, nu perle sau alte avioane) si asa de nervi am invatzat sa le fac singur. Pana acum am 3 seturi ale mele si inca 3 seturi pentru clienti. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 06:21 AM |