![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca turbina mea nu mai comprima aerul asa cum ar trebui. Nici nu face zgomotul pe care l-am auzit la alte motoare. E posibil ca din cauza ei sa scoata si fum negru in forja?
Ce-mi recomandati, cum as putea s-o repar? Cam cat m-ar costa? Am sanse sa desfac singur turbina si s-o pun la loc intreaga? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
pai aia nu e scurgere de ulei
![]() vezi pe forumul 4tuning e unul care se ocupa cu reparatii si vanzari de turbine "omuliber" este foarte normal sa ai lag si sa nu bage presiune atat timp cat motorul merge aspirat. serivsuri de dizale stiu 2 (stiam) 1 la capatul bd 1 mai imediat dupa ce treci de agip 50 m pe prima strada la dreapta 2 pe cheiul Db , pe o strada perpendiculara cu DB cu un remat pe colt. asta e f aproape de connex si poti sa ajungi si din Nerva traian pe stradute daca stii la ce ma refer. avansul se regleaza 1 data din distributie si 1 data din unghiul pompei, dar nu prea poti sa o faci singur. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 06:00 AM |