![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca turbina mea nu mai comprima aerul asa cum ar trebui. Nici nu face zgomotul pe care l-am auzit la alte motoare. E posibil ca din cauza ei sa scoata si fum negru in forja?
Ce-mi recomandati, cum as putea s-o repar? Cam cat m-ar costa? Am sanse sa desfac singur turbina si s-o pun la loc intreaga? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Unde naiba gasesc filtru de 200.000 ca eu am gasit cu 600.000 ?!?
Dupa parerile unora si altora, pompa are avansul marit binisor. Nu stiu de unde se regleaza avansul, surubul de debit il stiu, dar n-am umblat la el si nu umblu cel putin pana schimb filtrul, poate chiar astept sa reglez si avansul. Iar filtrul nu prea l-as schimba pana nu vad ce-i cu uleiul. Ca uleiul asta poate sa-mi imbacseasca rapid noul filtru... io's, ce-i cu kitul ala de reparatie pt turbina? Ce contine? Aseara am facut o proba: am desfacut furtunul dintre melc si admisie. L-am turat si am observat urmatoarele: - melcul arunca ulei odata cu aerul comprimat, parca si ceva fum, nu-mi dau seama de care ca era intuneric. In ture scuipa destul de mult. - am pus mana sa-i obturez iesirea si face presiune dar parca are lag-ul cam mare. Nu ma pricep deloc la turbo, asa ca nu stiu ce sa zic. Pe parcursul testului n-am observat sa se miste tija care ar trebui sa actioneze wastegate dar trebuie reverificat. - suiera ![]() Am facut si o tura fara turbina. Trage foarte bine si asa, fata de bicicleta de Volvo 2.4d motor 6 cil VW, e avion. Am pus furtunul inapoi in turbina si am mai dat o tura. Nu mai suiera dar trage mai bine daca-l tin turat. Deci ce pot face ca sa scap de scurgerea de ulei? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 10:34 AM |