![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca turbina mea nu mai comprima aerul asa cum ar trebui. Nici nu face zgomotul pe care l-am auzit la alte motoare. E posibil ca din cauza ei sa scoata si fum negru in forja?
Ce-mi recomandati, cum as putea s-o repar? Cam cat m-ar costa? Am sanse sa desfac singur turbina si s-o pun la loc intreaga? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
fumul negru nu e de la turbina, eu te-as sfatui sa nu o desfaci cat timp masina trage si nu consuma f mult ulei( mult fum alb la idle)
duduitul este perfect normal cind scoti bucati din admisie, unele dizeluri au si un amortizor de zgomot pe admisie (ca o toba mica) suieratul este iar normal, gaseste un servis bun de dizaluri si pune-i sa iti regleze pompa si injectoarele(daca se poate) ar trebui sa ai un surub pe la pompa de unde poti regla amestecul( sa dea mai putin fum negru) regleaza fara frica dizelu merge si cu mai putina motorina,ideea e sa nu dea fum si sa ajunga la turatia maxima din talon . fumul negru poate veni si din reglarea gresita a avansului . p.s. si da 200 de mii pe un nenorocit de filtru. -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 04:53 PM |