![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
De ceva timp ma alearga un gand criminal
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (fastbmw) asa merci ma duc la un priten din Ungaria si ala ii la doar 150 km decat pana la Bucuresti e 600 si inca nici nu e sigur si nici ni a facut macar asta a mai facut :crybaby:
pai in Ungaria ar trebui sa fie ceva "cultura" mai serioasa de supraalimentare, decit in Ro ... oricum nu m-as baga la supraalimentat cu turbo .. ca nu stiu decit ceva chestii teoretice, dar si o gramada de modalitati sa faci motorul bucatele .. la compresor mecanic e alta treaba - e mai simplu de montat, ai un control klumea pe boost + ca e mult mai usor de calibrat ... plus ca daca ceva nu merge bine - tot poti folosi masina mergind in ture joase sau decuplind compresorul (daca ai optiunea), pe cind la turbo .. e foarte complicat si ineficient sa by-pass-ezi turbina ... uite aici: http://www.dune-buggy.com/buggylinks/Tech_Tips/ un site interesant despre turbo -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 04:09 PM |