![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
Ce scrie pe el:
pe carcasa: 7 - 1510 - 84 GGG 40 pe pinionul ala mare: H2N25100699 -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Daca iti skimbi diferentialul cu unul mai "lung", vei avea un consum mai mic in afara (daca nu tragi de ea) si probabil un consum mai mare in oras (zic probabil pt ca io inca nu am avut cand sa fac consumul corect)
Recomand aceasta skimbare - de ex un diff. de diesel 324td - doar celor cu 325i sau 323i (320?), altfel stai si te uiti ca nu mai urca masina in tr. a V-a.. sau ca esti nevoit sa bagi tr. I (!) la 40km/h! Diff-ul scurt nu te ajuta decat la liniute sau la 0-100km/h - daca te ajuta. Odata ce ai pus masina in miscare il poti simula f. usor, cum zice jaffar, mergand mai turat -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 04:32 AM |