![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
Ce scrie pe el:
pe carcasa: 7 - 1510 - 84 GGG 40 pe pinionul ala mare: H2N25100699 -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
e na, cum adika sa-l schimb, nici gand de asa ceva, era decat o intrebare, oricum eu sunt de principiu ca atata timp cat merge si nu face probleme nu trebe sa il bag in seama.
oricum pe ala il tin ca si piesa de schimb, ar fi pacat sa-i lase sa-l arunce ![]() cat despre cum ar merge masina cu un diff (pp ca de la o masina mai puternica) era o intrebare pt a-mi imbogati eu cunostintele ![]() iar de timp liber ... imi vine sa plang, n-am avut timp nici macar sa schimb uleiul si filtru de aer -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 04:32 AM |