![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Tocmai am vazut la televizor o stire in care unui englez i s-a blocat pedala la acceleratie la maxim ajungand sa faca slalom printre masini la 210 km/ora si cred ca era un BMW E90 si ,A juns de s-a oprit intr-un parapet iar soferul a spus ca va conduce in continuare acelasi model deoarece nu a patit nimic si a considerat masina sigura,omul a sunat la salvare in timpul slalomului crezand ca nu mai are nici o sansa,cica frana nu avea nici un efect,?????????????,si de oprit motorul mu l-a oprit pt ca ii era frica sa nu ramana fara directie,ma gandesc ca daca lasa contactul pus putea lejer sa il opreasca.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 26 Joined: 4-March 06 From: I A S I Member No.: 214 ![]() |
Eu am auzit o poveste asemanatoare de la un prieten care lucreaza pentru Renault (nu pentru Dacia
![]() Treaba se intimpla pe o autostrada in Franta cu un Vel Satis care la fel i s-a blocat acceleratia, la fel nu putea fi scos din viteza, la fel frinele nu erau de nici un ajutor. Renault-ul a fost oprit din calculator (soferul a dat tel la renault, iar un meserias de acolo la indrumat sa apese pe nu stiu ce butoane, in nu stiu ce ordine si masina si-a revenit). In acest timp a fost sub escorta politiei care ii elibera calea (1-0 pt. francezi fata de englezi ![]() Nu stiu ce sa zic ... faza ca nu poti opri o masina cu ajutorul frinelor nu mi se pare logica. -------------------- Always happy landings
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 04:32 PM |