![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Tocmai am vazut la televizor o stire in care unui englez i s-a blocat pedala la acceleratie la maxim ajungand sa faca slalom printre masini la 210 km/ora si cred ca era un BMW E90 si ,A juns de s-a oprit intr-un parapet iar soferul a spus ca va conduce in continuare acelasi model deoarece nu a patit nimic si a considerat masina sigura,omul a sunat la salvare in timpul slalomului crezand ca nu mai are nici o sansa,cica frana nu avea nici un efect,?????????????,si de oprit motorul mu l-a oprit pt ca ii era frica sa nu ramana fara directie,ma gandesc ca daca lasa contactul pus putea lejer sa il opreasca.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Si mai e ceva: la orice masina, sistemul de franare dezvolta semnificativ mai multa putere / cuplu decat motorul. altfel zis, chiar la regimul de putere maxima, motorul este "infrant" de frane.
Deci, daca se infigea zdravan in frane, avea sanse foarte bune sa opreasca masina, chiar cu riscul distrugerii unui set de discuri, placute, poate si etriere. In plus, cu exceptia ABS-ului, care insa n-are de ce sa se activeze in conditiile povestite de englez, franele sunt "pe direct" - independente de alte sisteme electronice. Pare ceva putred in povestea lui... masina se accelera la maxim, cutia de viteze nu mai iesea din Drive, motorul nu se oprea de la buton, franele nu il ajutau, i-a iesit de minune slalomul printre masini... prea multe coincidente. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 04:32 PM |