![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Tocmai am vazut la televizor o stire in care unui englez i s-a blocat pedala la acceleratie la maxim ajungand sa faca slalom printre masini la 210 km/ora si cred ca era un BMW E90 si ,A juns de s-a oprit intr-un parapet iar soferul a spus ca va conduce in continuare acelasi model deoarece nu a patit nimic si a considerat masina sigura,omul a sunat la salvare in timpul slalomului crezand ca nu mai are nici o sansa,cica frana nu avea nici un efect,?????????????,si de oprit motorul mu l-a oprit pt ca ii era frica sa nu ramana fara directie,ma gandesc ca daca lasa contactul pus putea lejer sa il opreasca.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Motorul sa se accelereze singur fara sa apese acceleratia nu cred ca are cum sa se intample,ce cred ca s-a intamplat a fost ca omul a apasat pe acceleratie iar ceva s-a blocat,pedala fizic pe sub pres??,sensorul de pedala nu prea are cum ca este o rezistenta variabila asemanatoare uneia de la un debitmetru numai ca are mai multe lamelute minusculede care se plimba pe plaja de rezistenta,ar mai ramane sensorul de inerpretare al pedalei care este in modulul clapetei si sa mentina motorul electric de comanda sub tensiune si care la randul lui clapeta deschisa.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 04:32 PM |