![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
in sfirsit am identificat problema, adica manifestarea ei: daca frinez normal, totul e ok; daca frinez usor, pedala se duce incet in jos pina ajunge in podea. nu am scurgeri de lichid.
ce trebuie sa ma pregatesc sa cumpar ? majoritatea mecanicilor pe care i-am intrebat mi-au zis ca ei nu schimba garnituri in pompa centrala, ci doar pompa cu totul. acolo e buba ? altundeva ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (jaffar) pompa centrala NU se poate strica (nu vorbim aici de garnituri). n-are cum.
E tare de tot concluzia. Manualul Bentley insista sa nu pompezi frana peste cursa normala, la o pompa veche. Pe de alta parte, am tot vazut pompe de frana (e drept, nu de BMW) care erau corodate serios pe interior, mai ales in pozitia de repaus a garniturilor. In fine, feedback-ul tau e foarte bun si incurajator in ceea ce priveste costurile de intretinere: se pare ca se pot face economii serioase schimband (cu rezultate foarte bune) numai garniturile din pompa de frana, chiar si la pompe vechi de 20 de ani. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:33 PM |