![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
Cum va merg masinile(doar E46)?
![]() Ce probleme aveti?(repet:doar E46) ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Bujiile NGK sunt cele recomandate de BMW, deci sigur sunt cea mai potrivita solutie.
Din cate stiu eu, uleiul Castrol RS 10W60 nu se mai regaseste printre uleiurile aprobate de BMW (scrie in ETK). Si tot in ETK scrie ca uleiul Castrol RS10W60 a fost inlocuit cu uleiul Castrol TWS 10W60, iar Castrol va continua sa produca sub denumirea veche (de RS), dar nu mai este "approved". Dupa parerea mea, daca nu faci curse si nu o tii pe redline majoritatea timpului, ia-ti un ulei mai pasnic. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 10:32 PM |