alexandru_83
Mar 4 2006, 10:17 PM
Cum va merg masinile(doar E46)?
Ce probleme aveti?(repet:doar E46)
crazydriver
Mar 5 2006, 02:00 AM
dupa 65000 Km: schimbat telescoape fata, bucsi bascule fata, bielete antiruliu, ma prgatesc pentru al 3-lea rand de placute pe fata si cred ca si niste discuri. Cu toate astea pot sa zic ca sunt multumit de masina piesele nu sunt foarte scumpe service-ul a facut treaba buna tot ce a fost de schimbat a schimbat in garantie, mai putin placutele normal.
pertotal masina a fost ok la ce drumuri a vazut, si nu prea am menajato am mers cu ea pe unde am vrut fara probleme.
alexandru_83
Mar 5 2006, 04:20 AM
Trebuie sa schimb bucsi+amortizoare pe spate,curelele+role :crybaby:
Aaaaa si inca 4 cauciucuri
akajohn
Mar 6 2006, 09:46 AM
deocamdata nu ma plang de nimic doar fac niste observatii...
din cand in cand (o data la 2 saptamani) imi mai variaza usor relantiul deci cred ca trebuie sa fac schema cu valva PCV... O sa trebuiasca sa repar geamul dreapta fata pentru ca una dintre cele 2 bascule numai trage cum trebuie si am incercat sa o repar singur si nu a mers deci o sa merg la Filaret la un nene (mi l-a recomandat cineva) si o sa fac o treaba profi... geamul merge insa mi-e frica sa umblu la el pentru ca daca se rupe si celalalt lift raman cu el jos...
De troncanit nu troncane nimic si e o liniste de vis in masina la mers...
Ce as vrea sa mai fac? pai trebuie sa merg la Rabanne ca am zis de 6 luni ca-mi fac chiptunning si pentru ca s-ar putea sa-mi schimb jobul si asta inseamna alta masina sau alte conditii nu m-am indurat... a fost si vreme rea deci nu prea mergea sa testez performantele masinii... vreau sa-mi pun bujii NGK, deocamdata nu stiu ce am dar ma roade ideea...
ma bate gandul ca la schimbul urmator de ulei sa-mi pun 10W60 Castrol Racing... cu uleiul actual 5W40 Softec TXT (parca) mi se pare ca masina il cam ciupeste (100 de grame la 1000 de km dar nu bag mana in foc)...
am in plan si niste angel eyes custom made... as vrea sa-mi pun niste cauciucuri mai late pe spate (acum am 205 dar as baga pe janta un 215 si eventual cu 60 nu cu 55 cum am acum)... a si vechea mea boala e sa-mi pun CD pe masina ptr ca acum am Casetofon (sunt in vesnica asteptare sa gasesc unul)..
oricum chiar as vrea sa ne intalnim sa vedem cum ne merg masinile si sa mai discutam de ce se poate imbunatatii... apropos, ce parere aveti de ideile mele (cele cu bujiile NGK si uleiul)... a incercat vreunul dintre voi? ce sfaturi aveti?
Darren
Mar 6 2006, 11:47 AM
Bujiile NGK sunt cele recomandate de BMW, deci sigur sunt cea mai potrivita solutie.
Din cate stiu eu, uleiul Castrol RS 10W60 nu se mai regaseste printre uleiurile aprobate de BMW (scrie in ETK). Si tot in ETK scrie ca uleiul Castrol RS10W60 a fost inlocuit cu uleiul Castrol TWS 10W60, iar Castrol va continua sa produca sub denumirea veche (de RS), dar nu mai este "approved".
Dupa parerea mea, daca nu faci curse si nu o tii pe redline majoritatea timpului, ia-ti un ulei mai pasnic.
alex230ro
Mar 6 2006, 11:55 AM
:paranoid: RS am avut pe masina si a fost ok,se vedea diferenta fata de un 10w40 prin faptul ca becul de la ulei se stingea mai repede in rest nu am putut sa-mi dau seama de vreo diferenta
.Partea mai nasoaala era cu pretul
alexandru_83
Mar 6 2006, 06:04 PM
QUOTE (akajohn)
... as vrea sa-mi pun niste cauciucuri mai late pe spate (acum am 205 dar as baga pe janta un 215 si eventual cu 60 nu cu 55 cum am acum)...
De ce vrei sa faci asta?
Fa un upgrade,daca vrei mai lat,la 225/25/17 :nod:
316i
Mar 6 2006, 06:23 PM
Alex, nu stii nimic.
Pentru raceri 10W60-ul e foarte bun. Desi nu sunt racer ( :finger: ) am avut vara trecuta 10W60 si a fost mult mai bun decat 10W40. La vara o sa pun tot 10W60 in motorul de atunci... :finga:
QUOTE (alexandru_83)
QUOTE (akajohn)
... as vrea sa-mi pun niste cauciucuri mai late pe spate (acum am 205 dar as baga pe janta un 215 si eventual cu 60 nu cu 55 cum am acum)...
De ce vrei sa faci asta?
Fa un upgrade,daca vrei mai lat,la 225/25/17 :nod:
225 / 25 /17 exista asa ceva? :eek:
crazydriver
Mar 6 2006, 07:30 PM
cred ca a vrut sa fie 225/50/17 sau 225/45/17 dar cu 25/17 chiar ca nu am vazut si cred ca daca ar fi ti-ar arunca plombele din gura.
akajohn
Mar 6 2006, 07:37 PM
nu vreau de 17 (cred ca dorea colegul nostru sa zica 225/40/17 sau 225/50/17 care ambele exista) ca trebuie sa schimb jantele si acum am de 16 si sunt fericit cu ele... de fapt nu as mai baga bani in jante ci doar sa schimb cauciucurile de feeling
jante o sa schimb doar daca fac o vizita in Italia unde am pe cineva si gasesc jante la vulcanizari... daca am noroc sa gasesc ceva sa-mi placa si mai mare dau ce am eu si plec cu cele noi plus caucioace ca merge la aia
NGK vreau ptr ca mi se pare ca am tzeava de eshapament putzin cam neagra pe interior... nu scoate fum masina deloc dar tzeava nu prea imi place...
oricum e o chestie de figuri si vreau s-o testez si eu...
ulei am 5W40 si as pune varianta noua Castrol 10W60... diferenta e de vreo 150 k la litru si vara merita un ulei mai dens pentru ca oricum e mai cald... eu nu merg cu masina numai pe rosu insa vreau sa vad cum merge cu altceva si chiar va multumesc daca aveti opinii si experimente facute deja in directia asta...
de fapt cel mai mult sunt interesat de cum se va modifica mersul motorului si cum se va auzi in interior motorul...
mihaidv
Mar 6 2006, 07:38 PM
320d,65 k km.mi s-a intimplat de citeva ori in ultimele luni sa inregistrez pierderi serioase de putere, pe durate relativ scurte (de ordinul minutelor). la service nu i-au gasit inca nimic. eu nu am reusit sa corelez problemele cu ceva anume(s-a intimplat si la deplasari prin oras, la viteze scazute, cit si la drum - de abia ajungeam la 120). au fost si ceva porniri grele la rece in perioadele alea f friguroase. sugestii?
akajohn
Mar 6 2006, 07:40 PM
cumva sa fie turbina? mai baga ceva simptome si cine stie... or afla baietii... daca ai debitmetru si ala poate fi... apropos, cand ai schimbat filtrele? inclusiv cele de combustibil...
mihaidv
Mar 6 2006, 07:43 PM
am facut reviziile la zi, am schimbat filtrele recent, problema nu a disparut
akajohn
Mar 6 2006, 07:49 PM
dapi un privat lui rabanne...
vezi ca apare el pe aici si intreaba-l... in rest nu stiu cine ar mai putea sa te ajute dintre noi... e diesel a ta si eu unul am benzinar... as spune ca e ceva de la turbina... dar simti ca intra turbina, se aude?
QUOTE (mihaidv)
320d,65 k km.mi s-a intimplat de citeva ori in ultimele luni sa inregistrez pierderi serioase de putere, pe durate relativ scurte (de ordinul minutelor). la service nu i-au gasit inca nimic. eu nu am reusit sa corelez problemele cu ceva anume(s-a intimplat si la deplasari prin oras, la viteze scazute, cit si la drum - de abia ajungeam la 120). au fost si ceva porniri grele la rece in perioadele alea f friguroase. sugestii?
am un prieten care se plange cam tot de acelasi lucru.
am inteles ca ar fi turbina... dar inca nu e sigur.
masina nu se plafoneaza la 120, dar are zile in care merge excelent, pt ca apoi sa traga de parca ar avea o rulota agatzata de ea. uneori cand schimba a doua calca acceleratia si nu se intampla nimic daca nu are peste 2000 rpm. reactioneaza cu intarziere, lent.
crazydriver
Mar 6 2006, 08:00 PM
pan in 2000 diesel-ul nu trage nici nou dar daca trece de 2000 si tot greu merge inseamna ca e turbina.
am mai auzit ceva bmw-uri care au schimbat turbinele in jur de 50000-60000 asa ca nu e de mirare dar cred ca e in garantie masina nu?
dupa 2000 trage fara probleme. e frustrant insa cand intri cu a2-a in viraj si trebuie sa ii dai 1-a sa pleci mai departe. sau sa ai rabdare sa te tarii cateva secunde pana isi "revine" turatia.
masina are mai putin sau in jur de 100 de mi km.parca.
crazydriver
Mar 6 2006, 08:25 PM
sa incerce un tese motor la bavaria costa in jur de 800.000 rol si sa vada debilmetru daca zici ca dupa 2000 de ture merge bine inseamna ca turbina lucreaza.
alexandru_83
Mar 7 2006, 06:59 AM
QUOTE (CAT)
225 / 25 /17 exista asa ceva? :eek:
My bad 225/45/17 :nod:
georgem
Mar 8 2006, 08:31 AM
Motoarele de pe primele E46 320i (1991 cmc) sunt aceleasi ca si pe ultimele modele de E36? Am observat cautand pe autoscout24.de ca abia dupa vreo 2 ani au pus motoarele de 2,2 litri pe 320i E46.
Intreb pentru ca am inteles ca ar fi unele probleme cu materialul din care e facut blocul motor la 320i E36 1994-1998 si ma intereseaza daca problema s-a mentinut si la primele modele de E46.
florin83
Mar 8 2006, 09:00 AM
primele modele de 320 e46 aveau motor de 2l si 150 cai si erau m52 (320 pe e36 e m50), mai tarziu a aparut 320 cu motor de 2.2 si 170 cai. asta e m54.
georgem
Mar 8 2006, 01:19 PM
Esti sigur ca pe E36 320i intre 94-98 nu a fost pus tot motorul m52? Eu asa am auzit.
Intreb pentru ca nu stiu, sa nu ma intelegi gresit, si ma intereseaza subiectul, ca poate de la vara o sa fiu fericitul posesor au unul bmw seria 3 si vreau sa stiu daca sa aleg E36 sau E46 cu motorul de 1991 cmc. Am inteles ca ar fi probleme cu motoarele m52 de pe E36 cu blocul motor din aluminiu + nikasil si vreau sa evit.
florin83
Mar 8 2006, 01:23 PM
nu.. stiu ca 320 si 325 au fost decat cu m50. 323 si 328 care le-au inlocuit au fost cu m52..
later edit: se pare ca, coupe-urile au avut toate m52 :drool:
link
georgem
Mar 8 2006, 06:26 PM
Bun, am studiat link-ul. Atunci despre blocul motor din aluminiu + nikasil, de unde as putea sti pe ce modele a fost pus?
ironm
Mar 9 2006, 12:53 AM
QUOTE (CAT)
dupa 2000 trage fara probleme. e frustrant insa cand intri cu a2-a in viraj si trebuie sa ii dai 1-a sa pleci mai departe. sau sa ai rabdare sa te tarii cateva secunde pana isi "revine" turatia.
masina are mai putin sau in jur de 100 de mi km.parca.
am patit-o si io,in afara tzarii...simtzeam ca mor. urcam pe munte, serpentine..masina cu 4oameni in ea si efectiv urcam cu a 2-a si in curbe mai stranse cu a-ntaia. am fost la ab si au gasit buba...catalizatoru. sau precatalizatoru.(~500E) nici nu mai stiu ca p proforma scria ceva p factura altceva parca. oricum, a fost demult. facusem si un topic pe celalalt forum:P Ziceau ca s-a spart ceramica...de la mers prin ape mari si reci-cat fiind inchins...a crapat :retard:
ideea e ca s-a rezolvat. acu nu ma mai roade decat lagu de la plecarea de pe loc. tre sa o compar cu alt 320d sa ma conving ca e in limitele legale.
69WRX
Oct 4 2007, 05:09 PM
salut, niste intrebari despre e46...se poate monta dif cu autoblocant ? are din fabrica autoblocant electronic ? ce se intampla la dezactivarea DSC-ului ? si 320i are compresor ? sau numai 320ci ?
florin83
Oct 4 2007, 05:59 PM
QUOTE (69WRX @ Oct 4 2007, 06:09 PM)
se poate monta dif cu autoblocant ?
da.. costa ~4000E
QUOTE (69WRX @ Oct 4 2007, 06:09 PM)
are din fabrica autoblocant electronic ?
nu.. e open
QUOTE (69WRX @ Oct 4 2007, 06:09 PM)
ce se intampla la dezactivarea DSC-ului ?
nu mai e nici un sistem electronic care sa te ajute..
QUOTE (69WRX @ Oct 4 2007, 06:09 PM)
si 320i are compresor ? sau numai 320ci ?
niciunu nu are compresor.. e acelasi motor
c-ul vine de la coupe/cabrio.
69WRX
Oct 4 2007, 09:09 PM
pai am vazut de vanzare 320ci care era in 4 usi de-aia intrebam :|
am pus intrebarile astea ptr ca vreau sa imi iau 320i e46...tin sa precizez ca sunt incepator
georgem
Oct 4 2007, 09:16 PM
QUOTE (69WRX @ Oct 4 2007, 10:09 PM)
pai am vazut de vanzare 320ci care era in 4 usi de-aia intrebam :|
Daca scria 320ci pe el si era in 4 usi inseamna ca era lipita sigla de pe alta masina.
ci = coupe cu motor pe benzina.
io'sŪ
Oct 4 2007, 10:07 PM
QUOTE (florin83 @ Oct 4 2007, 06:59 PM)
nu mai e nici un sistem electronic care sa te ajute..
cum adica, eu daca imi pun LSD (pt ca vreaauuu) nu mai merge ASC+T-ul? nu cred, difful nu are legatura cu asc-ul
69WRX
Oct 4 2007, 10:31 PM
inca o intrebare..si imi cer scuze daca par prea n00b...care e diferenta dintre autoblocant si LSD..sau e tot aia ?
io'sŪ
Oct 4 2007, 10:47 PM
tot aia!
autoblocant e mai pe romaneste
PS
@69WRX: vezi ca la profil unde scrie
Engine trebuie sa pui 2,2 170CP (sau M54B22)
sau 2,0 150CP (sau M52B20)
69WRX
Oct 4 2007, 10:52 PM
ms
:D..e masina pe care mi-am dorito de mult timp si nu mai am mult de asteptat pana o sa am si eu una.. bmw320i...cu face lift 2002+..si dieselurile nu imi plac..decat alea de 2.0 de 140cp de la noul passat...imi place cum toarce..
georgem
Oct 5 2007, 06:13 AM
QUOTE (io`s @ Oct 4 2007, 11:07 PM)
cum adica, eu daca imi pun LSD (pt ca vreaauuu) nu mai merge ASC+T-ul? nu cred, difful nu are legatura cu asc-ul
Nu cred ca ai inteles bine ce-a zis Florin.
Intrebarea era asta:
QUOTE (69WRX @ Oct 4 2007, 06:09 PM)
ce se intampla la dezactivarea DSC-ului ?
Si florin i-a raspuns asta:
QUOTE (florin83 @ Oct 4 2007, 06:59 PM)
nu mai e nici un sistem electronic care sa te ajute..
Fara legatura cu LSD-ul.
Sorin
Oct 5 2007, 07:12 AM
diferenta dintre blocant si deschis o simti la iesirea din viraje..... nu se lanseaza ca ursii dar de -a latul se da frumos
Mihaela D.
Oct 5 2007, 08:22 AM
Am si eu o curiozitate. La voi cand puneti contactul se aprinde becul galben cu motorul ? Am fost cu el la tester si a dat doua erori pt alte beculete ce se aprindeau din cand in cand. A zis ca ori e din cauza benzinei, ori din cauza sondei lambda
Dar la mine nu se aprinde beculetul cu motorul nici cand pun contactul.
Excon
Oct 5 2007, 11:29 AM
Eu personal sunt foarte multumit de ea. Arata foarte bine ca design si probleme mari nu sunt. Am 150K si motorul nu are nimik, bine ca orice BMW articulatiile sunt o problema, in rest ..numai de bine
io'sŪ
Oct 7 2007, 12:44 AM
inainte (pt ca acum imi sta aprins in permanenta) , da, se aprindea cand puneam contactul iar dupa pornirea motorului se stingea
Iulika0069
Oct 7 2007, 11:37 PM
QUOTE
cum adica, eu daca imi pun LSD (pt ca vreaauuu) nu mai merge ASC+T-ul? nu cred, difful nu are legatura cu asc-ul
Io am ASC la E36, cand mi-am pus LSD nu a afectat cu nimic comportamentul ASC-ului.. oricum, te-a lamurit si georgem
Legat de LSD pt E46, uite ce am gasit pe net:
http://www.kaazuk.com/products.php respectiv
http://www.mx5mad.com/product_info.php?cPa...products_id=142Poate le dai vreun mail/phone si iti confirma ca au si pt E46.. te-ai scos
io'sŪ
Oct 8 2007, 03:06 PM
merci , am sa-mi fac timp sa studiez
cristic
Oct 25 2007, 01:57 PM
salutare,
ce stiti despre bmw 316i e46 1998->2002 (105cp) berlina .. ce probleme poate sa aiba.... ??
Multumesc
BBo
Oct 25 2007, 02:10 PM
QUOTE (cristic @ Oct 25 2007, 02:57 PM)
salutare,
ce stiti despre bmw 316i e46 1998->2002 (105cp) berlina .. ce probleme poate sa aiba.... ??
Multumesc
Cele mai intalnite probleme la motorul asta sunt debitmetrul, valva PCV, senzorul de ulei.
cristic
Oct 25 2007, 04:55 PM
deci nu prea au probleme
- motoare fiabile
io'sŪ
Oct 25 2007, 05:01 PM
consum mic, performante..... la fel
ce, vrei sa revii in forta la marca bavareza?
Sorin
Oct 25 2007, 07:55 PM
mda la performante cam sufera motorul. cel mai bine te orienteze catre un 318i diferentele de consum nu prea exista dar se misca cu mai mult talent
io'sŪ
Oct 26 2007, 01:27 AM
putin offtpoic
sorin, am avut
e36 (stiu, aici e vb de e46) si 316 si 318, pot sa-ti spun ca diferente vizibile nu am remarcat nici la performante nici la consum.. soooo
acum, daca facem comparatie intre 316 (e46) si 318 (e46 dar mmotorul de 143cp) atunci da, sunt diferente, dar intre motorul de 1,9 si 105cp si tot 1,9 dar 118 cp la ~1400kg.. crede-ma ca nu se simt diferentele
Sorin
Oct 26 2007, 07:40 AM
Kali inainte sa inceapa epopeea supralimentarii pe compactul lui am schimbat axa cu came., el avand 1.9- 105 cai
pentru ca diferenta intre cel de 105 si cel de 118 cai este data de axa si de softul calculatorului s-au simtit ceva diferente
Uita-te la ce timpi dau intre 316 si 318 la 0-100 12.4 / 10.4 secunde , eu zic ca cele 2 secunde le simti totusi
316-le trage bine in ture joase si are o elasticitate aproape de diesel dar dupa 5000rpm incepe sa piarda ,pe cand 318i are cuplu la 3900rpm trage in ture inalte.
Sper ca in primavara sa pun axa de 1.8 cu un soft de 318 i pana la urma
offtopic
Inainte sa iau bmw-ul aveam de la un prieten o promisiune de un a4 2.5 tdi 180cp dar dupa ce am vazut ca masina era construita precum o cutie de pantofi bagata intr-o cutie de chibrite, sincer m-a cam dezamagit. Daca nu aparea Silviu cu BMW-ul eram tentat sa astept pana in ianuarie / februarie si sa ma duc in Germania sa caut un 318i de 143 sau un diesel.
Benzina imi permiteam sa o iau chiar daca avea si peste 150.000 dar dieselul la mai mult de 100.000 nu imi luam. Oricum ieftine si in Germania masini bune nu prea exista.
Negresa ma mutumeste in traficul de zi de zi din Bucuresti, la un consum de 11% (cu o eroare pe motor si cu ditamai ligheanele de jante ). chestia carte ma frapeaza cel mai mult este ca nu ma intarata sa dau in ea... eu un fel de just cruising. Iar pe viitor ma bate gandul sa trec pe 17Inch ca 18 este un pic cam exagerat pentru masina
cristic
Oct 26 2007, 01:48 PM
de trecut la bmw ... sper sa se intample cat mai repede
, acum conteaza doar ce-mi iau, de grabit nu ma grabesc ca masina am
trebe sa gasesc una buna
Acum ce sa zic ... caut pana gasesc si am gasit un 316 si vroiam sa vad care sunt diferentele dintre 316 si 318 modelele de 105/118 cp
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.