![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Intrebarea e in primul rand pt E36, dar se poate extinde la toate modelele..
Ma intereasa pareri, fapte de opinie, link-uri.. orice informatie care sa ma lumineze Unii zic ca nu conteaza ce ulei pui (75W90), nu e diferit de cel care se pune in diff-urile "normale" Altii zic ca tre' sa scrie pe cutie "pt LSD" Cativa ma indruma (corect ![]() So, care e raspunsu' corect? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Sunt curios cat mi-ar cere pe un diff open de E36 "dezmembreri" gen M..TXA & co :dis:
Asa ca mai usor cu "fier veki", cred ca e minim 200-300 RON la baieti (chiar o sa caut, de curiozitate..) Oricum il pastrez ca masura de siguranta in caz ca asta LSD pateste ceva Legat de consum, am venit acum dela Predeal, am pus 14l la plecare - eram cam pe rosu, mult sub linia de 1/4 == 15l - si cand am ajuns in Buc inca nu ajunsese acul la 1/4 Estimez la undeva sub 8% (fata de 9 si ceva cat imi lua inainte), ceea ce e extraordinar, avand in vedere ca am mers in mare parte cu 150km/h (in afara), in localitati cu ~80km/h, iar pe Valea Prahovei cu 40-60 ca erau numai mocaiti O sa incerc sa fac consumul cat mai corect (plin - plin), pana atunci insa e doar o "estimare" Sunt curios daca o sa creasca consumul in oras, dar nu cred.. E destul de incomod sa faci depasiri mai in forta la 80-90, esti nevoit sa bagi a 2-a, dar te obisnuiesti ![]() La un moment dat am folosit chiar si tr. I din mers pela 25-30km/h, ca nu stiam daca o sa am timp cu a 2-a.. Dupa ce treci insa de 100 si ceva noile rapoarte chiar te ajuta (e mai simplu/repede sa skimbi 4-3 sau 3-4 decat 4-5 respectiv 5-4), plus ca - dupa cum ziceam - a 3-a e un pic mai scurta decat vekea a 4-a (170 vs 180), iar a 4-a o poti folosi si la 60-70, ceea ce nu prea era ok cu vekea a 5-a Iar a 5-a e o dementa totala, masina trage frumos iar consumul instantaneu, dupa ce stabilizezi viteza, e intotdeauna sub 10, chiar si la 150-160km/h Per ansamblu, in oras masina a pierdut din sportivitate, in afara insa a castigat, datorita noilor rapoarte (decalate) mai scurte! -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 12:24 PM |