![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
De ceva timp ma alearga un gand criminal
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (kali) Alex, daca ma gindesc mai bine - cred ca pt tine ar fi mult mai potrivit un compresor cetrifugal decit o turbina ...
iti livreaza boost progresiv si nu mai pierzi asa usor aderenta la ture joase: gindeste-te ca o turbinica de-asta mica gen T25 ajunge la full boost undeva dupa 2.500rpm ... si, chiar daca efectul este beton, cu siguranta ca vei pierde imediat controlul masinii (mai ales cu diff-ul tau) .. ar fi idee sa vedem ce rate de boost/ airflow ai nevoie si sa incercam o harta de G60 - poate se potriveste (si una second sau reconditionata e destul de ieftina) .. uite cum arata curba de cuplu la un 318i (M43B18) cu compresorul pe care l-am comandat eu, la un boost maxim de numai 0.55bar si fara intercooler ... e acolo si o poza a compresorului ... si imagineaza-ti ca eu vreau sa rulez 0.8 bar (faza 2), pun un interooler klumea si am si 100cmc mai mult ... :ninja: Hmm e o idee si cu coppresorul dar nu stiu la cat m-ar duce ca bani ![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 03:29 PM |