![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Intrebarea e in primul rand pt E36, dar se poate extinde la toate modelele..
Ma intereasa pareri, fapte de opinie, link-uri.. orice informatie care sa ma lumineze Unii zic ca nu conteaza ce ulei pui (75W90), nu e diferit de cel care se pune in diff-urile "normale" Altii zic ca tre' sa scrie pe cutie "pt LSD" Cativa ma indruma (corect ![]() So, care e raspunsu' corect? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
Pai eu cred ca si acum la e46 masina trage mereu cu roata care are aderenta... daca derapez pe lateral (ca la cerculetze) ma cam lasa de tot tractiunea...
![]() ![]() ![]() in rest nu cred ca e un mare avantaj sa scazi raportul ca sa cresti viteza maxima... oricum nu ai cum s-o alergi in .ro cu 260 la ora asa incat eu cred ca mai degraba mi-as lua unul cu raport mai mare sa plec mai tare de pe loc... ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 12:16 PM |