![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
am avut de astia. credeam ca sunt standard pe orice 325 e30. vad pe aici ca nu e asa. care e diferenta intre de astia si galeriile originale?
later edit - ta f*ck l-am pus gresit pe topicu asta! eram pe la vanzari si nu mi-am dat seama. rog admin sa il mute ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Jafar si la o masina ,nu sport ca si aia poate fi de strada,la o masina de curse au influenta serpisorii?si de ce la ai au si la una de strada nu ?,bine vb te tot lantul de tobe nu doar de serpisori,serpii simpli nu stiu cat ajuta la cresterea performantelor unui motor dar credc anesemnificativ faca ca tot lantul de tobe sa fie schimbat.La ralanti daca ai avea doar serpii si restul lantului neschimbat nu ar exista nici o diferenta dar daca mai schimbi si lantul automat vibratiile se pot mari un pic de la modificarea frecventei de sunet c ucare ies gasele ce pot forma unde de joasa frecventa ce induc vibratii masini.Parerea mea ca un lat de tobe cu serpisori sunt bineveniti pe o masina ,nu este parere de inginer auto dar nici mult nu a mai fost sa fie asa,pacat ca nu am reziztat in paralel cu serviciul.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:29 AM |