![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
De ceva timp ma alearga un gand criminal
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
e ok rata de compresie de 9.8:1 .. doar daca nu vrei sa faci motorul de vre-o 400CP
![]() formula dupa care poti calcula cam cit boost poti rula e : (boost + 1)*CR = TECR; la afr 11.5-12.5, benzina 96 Octan, intercooler 80%, TECR tb sa fie < 16.5. CR = rata de compresie a motorului (9.8 in cazul tau) dupa ce afli cit boost poti rula - calculam si ce putere vei obtine ... dupa aia vom calcula cit aer trage motorul in regim de boost (kg) - si vom cauta o turbina potrivita si un intercooler pe masura ... asta va lua ceva timp ... ![]() afr = air fuel ratio, iti spune cit de bogat/ sarac este amestecul raport intre aer si benzina... cu cit amestecul este mai sarac, cu atit creste temperatura in cilindru si creste si riscul de detonatie ... am uitat ai avans "la mina" - va trebui un dispozitiv care sa stie sa reduca automat avansul (cu senzor de detonatie), gen splitsecond, sau alte piggiback de-astea .. s-ar putea sa stie si unichip-ul sa reduca avansul daca motezi senzor de detonatie (de vb cu florin) .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 04:04 PM |