![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
imi explica si mie cineva toate tipurile de suspensii spate puse pe bmw-uri si care e mai buna?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (CAT) presiunea de obicei o fac 2.2 bar - am sa incerc 2.0 Am observat ca, de regula, vina este a manometrelor prost calibrate. Majoritatea manometrelor pe care le-am folosit / de care am dat arata o presiune mai mica decat cea reala. Sigur, nu e o regula in acest sens.
Constructorul iti recomanda o anumita presiune, tu umfli rotile conform specificatillor, dar in realitate presiunea este mai mare (sau, in unele cazuri, mai mica) decat ar trebui sa fie - din cauza manometrului. De aici si uzura pneurilor. Cel mai bine, cumpara un manometru, pe care sa-l folosesti de fiecare data cand umfli pneurile. Foarte probabil, nici acesta nu va fi bine calibrat, dar experimentand variantii de +/- 0.1 bar, ajungi la setarea care convine cel mai mult dpdv uzura pneuri si tinuta de drum. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 06:56 AM |