![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
imi explica si mie cineva toate tipurile de suspensii spate puse pe bmw-uri si care e mai buna?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
sincer mie imi plac masinile care au fatza de carabush strivit
![]() pe un e30 am incercat sa rectific acest unghi - nu am gasit nimic care sa poata indrepta rotile. bucsele excentrice nu au aparut in discutii la vremea aceea... astea sunt date de bmw? am mers cu arcuri scurte (M?) telescoape Sachs , bara de ranforsare fatza-spate - rotile nu stateau paralele. initial cei de la Meteor mi-au adus tot felul de piese pt suspensie care nu se potriveau, cred ca inclusiv bucsele. am stat 2-3 saptamani sa imi aduca tot felul de variante. Acelasi lucru l-am facut si la E39, unde amortizoarele, bieletele de directie si capetele de bara inferioare nu se potriveau de fel cu ceea ce aveau cei de la BMW in program. Am trecut iar prin cele 3-4 variante de piese, am ramas la cele recomandate de M, iar rotile spate stau tot / . mentionez ca totul este absolut nou, de la producatori care apar in programul M, gen Boge Turbo ( telescoape ). e adevarat ca pneurile se uzeaza neuniform, dar e frumos ![]() unghi de fuga inchis - o fi de bine , o fi de rau ... :eek: :eek: |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 06:48 AM |