![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
imi explica si mie cineva toate tipurile de suspensii spate puse pe bmw-uri si care e mai buna?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Este de fapt unghiul de cadere.
Daca ne gandim la o masina asezata pe un plan perfect orizontal, intr-un sistem de axe x-y-z, unde x = axa longitudinala (din spate pana in fata), y = axa verticala (de sus pana jos) si z = axa mediana (de la stanga la dreapta), atunci: - unghiul de cadere se observa privind masina din fata sau din spate (longitudinal, de-a lungul axei x ), si reprezinta unghiul facut de roti cu axa verticala y; - unghiul de convergenta se observa privind masina de sus (perpendicular pe sol, de-a lungul axei y), si reprezinta unghiul facut de roti cu axa longitudinala x (sau se masoara unghiul dintre roti, in planul x-z); - unghiul de fuga se observa privind masina din lateral (de-a lungul axei z), si reprezinta unghiul facut de axa fuzetei (axa de pivotare a rotilor directoare) si verticala y. Sunt destul de multe poze si detalii pe Net. In engleza: unghi de cadere = camber; unghi de fuga = caster; unghi de convergenta = toe. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 06:50 AM |