![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
imi explica si mie cineva toate tipurile de suspensii spate puse pe bmw-uri si care e mai buna?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
in ultima vreme (luna februarie) am schimbat o gramada de piese la masina mea: amortizoare, punte spate, bucsi punte spate.
Motive: 1. rotile spate nu mai stateau paralele ci ceva de genu / 2. la cea mai mica denivelare/gropitza fugea grav in ce parte vroia ea 3. la ~~~ 5.000 km (max) schimbam cauciucurile pe spate Dupa ce am facut modificarile constat cu bucurie ca e30 este o masinutza super sigura care sta extraordinar de bine pe drum (oricat de denivelat/plin de gropi ar fi acesta) A si culmea stiti de la ce era instabilitatea asta??? -- bucsa dreapta de la punte rupta, nu va mai spun ce a fost la gura mea cand am vazut ca de la o amarata de busca face atat de multe probleme si sincer sa fiu nu m-as fi suparat asa tare daca nu as fi fost pus intr-o situatie atat de penibila :crybaby: - cand ma gandesc la cati mecanici am fost, de cate ori am fost sa-mi fac unghiul de fuga numai ca sa vad daca cumva problema care o aveam inainte s-a remediat si multe altele. -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 06:50 AM |