![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
am observat o treaba interesanta: intotdeauna cind frinez tare, prima roata care se blocheaza este cea din stinga fata. daca nu frinez chiar ca disperatu', se blocheaza doar ea si celelalte se invirt, deci nu pierd traiectoria (cine a fost la bran stie
![]() ce am facut ca sa dau de capatul acestei probleme: - schimbat discuri fata + placute - schimbat placute spate - schimbat lichid de frina complet, lasat sa curga mult din cel nou pentru spalarea instalatiei - aerisit in repetate rinduri rezultatul ? nimic. aceeasi roata se blocheaza mereu. care ar fi explicatia si care ar fi solutia ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Sunt cateva cauze posibile:
1. Pistonasul etrierului dreapta sa fie ceva mai intepenit. Remediere empirica: da etrierul jos, impinge cu doua cozi de ciocan pistonasul pana aproape in fund, pune o fata sa pompeze cu mare grija pana aproape de cursa maxima, apoi repeta de 3-4 ori acest ciclu. Ai mare grija sa nu arunci pistonasul afara. 2. Furtunul de cauciuc intre conducta de metal si etrierul dreapta este imbatranit. In acest caz, el actioneaza ca o supapa dublu-sens si opune ceva rezistenta trecerii lichidului de frana, in ambele sensuri. Aceasta problema o poti suspecta numai daca este insotita de o alta problema: etrierul din dreapta "freaca" (ramane ceva mai strans pe disc) mai mult decat cel din stanga. 3. Ai ceva diferenta de aderenta intre roata din stanga si cea din dreapta, provenita fie din pneu, fie din unghiurile fata. 4. Ceva e in neregula in pompa de frana. Cauzele 3 si 4 sunt destul de improbabile. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 02:04 AM |