![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Uralul a venit la pachet cu o jucarie care arata mult mai bine, dar tot nefunctionala. Deocamdata.
Rezervor ciuruit, hidraulica ambreiajului defecta, carburator cam murdar si asa mai departe. Are un bec care sta aprins si nu stiu de la ce e. Sper ca nu e presiunea uleiului... Fiind bord tip vechi (adica non-facelift), nu gasesc semnificatia becurilor, iar plasticele transparente pe care erau desenele s-au copt/spart. In ultimele luni - i-am indreptat balamaua usii spate, ca nu se inchidea, - am incercat de cateva ori sa improvizez ceva la racordul cilindrului de ambreiaj - am schimbat cilindrul de ambreiaj - pus bujii noi - am curatat carburatorul - curatat centrifuga de ulei, in care am gasit un pumn de mazga intarita de zici ca era pamant - si am mai facut cateva nimicuri. Mult mai putin decat as fi putut, dar n-a fost chef. WE-ul trecut am reglat jocul culbutorilor si am curatat baia de ulei. Jocul culbutorilor era destul de ok peste tot mai putin cil. 8, care avea 0.04 in loc de 0.15 la admisie si 0.15 in loc de 0.25 la evacuare. Banuiesc ca de aici era schimbarea de ritm: cand se incalzea incepea brusc sa intrerupa si sa dea rateuri. Am dat jos baia de ulei, pentru ca uleiul scos initial era super jegos, cu dungi de nuante gri. Am pus ulei nou si s-a innegrit repede. Ce am gasit in baie... nu era prea rau, dar era ceva mazga in burta si cu mult span grosut. Ma gandesc ca era de la rodaj adunat acolo. Dopul nu are magnet. Ma asteptam la mai rau. Am redesfacut filtrul centrifugal de ulei, deja se cam manjise, desi a mers doar vreo ora de cand l-am curatat. L-am curatat, pus ulei nou iar. 5W50, de data asta ![]() Maine-l probez. I-am tras si doua prezentari https://www.youtube.com/watch?v=qzLTxjsB2xk https://www.youtube.com/watch?v=vcnr8HQwkNA -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
8? 9? Inca nu stiu.
In toamna asta am facut 4 achizitii, trei sunt acasa, pe a patra sper sa o marit direct din unitate. Pai, ce sa fac...pitici pe creier. 1. nu pot rezista cand vad un Ural la vanzare decat daca in acelasi timp e ceva care s-ar califica la "diversificare". 2. diversificare: am o lista ascunsa de dorinte, despre care uneori nu stiu nici eu sau speranta e aproape moarta, iar daca apar la vanzare nu le pot rezista. Dar, acum ca s-a umplut curtea, incep sa ma gandesc la samsareala. In principiu poti scoate lejer 1000E profit la o masina, dar tintesc mai sus de atat, ca e totusi ceva deranj, alergatura. Referitor la Ural, le-as strange pe toate la mine si pentru ca-mi plac al dracului de mult (doar Ural si E28 imi dau acei fiori cand ma uit la ele) dar si pentru ca as ajunge sa am un oarecare monopol pe un model de masina spectaculoasa si din ce in ce mai rara, ceea ce in timp va duce la preturi solide la revanzare. Deocamdata parcul e plin, adapostul e aproape gata si apoi ar fi cazul sa le iau la mana, una cate una, sa le pun pe drum. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 03:28 PM |