![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si... pentru ca am facut o presa atat de misto, http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=156581 am mai luat un pacient.
Intr-o situatie incerta, vandut drept semi defect la cutia de viteze in urma unei evaluari grabite, interior destul de murdar, dar o caroserie aparent excelenta, fara rugina, ca lovitura a luat-o fix dupa ce le-am spus ca vin sa vad masina. Prag dreapta turtit pe vreo 40cm lungime, bandouri usi zgaraiate, fata usa pasager julita si ea. O oferta foarte buna, vanzator de nota zece, niste piese bonus - senzori de parcare, amortizoare pentru haion, flanse amortizoare fata. 2.5i automat, 360.000km https://www.mdecoder.com/decode/wbads41030gu95882 wbads41030gu95882 A avut nevoie de 2 litri de ulei de motor ca sa urce spre mijlocul dintre min si max. Perechea motor-cutie pare ca merge superb, la articulatii si suspensii o sa fie de lucru. In sfarsit am 2.5i cu carlig ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Urmand aceeasi metoda ca la X5 E53, http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...mp;#entry156878 am clatit servodirectia.
Nu am facut spalarea initiala cu benzina+motorina, ar fi trebuit sa o fac. Lichidul initial nu era atat de negru si urat ca la X5, in schimb dupa clatire nu a ajuns la fel de curat cum a ajuns la X5. I-ar prinde bine inca o clatire, dar merge foarte bine si asa. Nu are servodirectai atat de fina ca la REN (Rudolf), dar e bine. Simptomele pe care le aveam de vreun an incoace erau: - la un moment dat ma trezeam ca nu mai pot trage brusc de volan la relanti, cand incercam sa parchez asa, iute. In special pe o parte facea asa, parca spre dreapta. - verificand nivelul lichidului era ok, dar in borcan mai era putin loc, pentru ca mai pierde pe la capac. - dupa completare se dezmortea si cateva sute/mii de km mergea cat de cat ok, dupa care reluam de la punctul 1. Acum mi-am dat seama ca motivul pentur care se dezmortea dupa completare, nu era faptul ca avea nevoie de lichid, ci faptul ca lichidul nou dilua mocirla din instalatie si permitea functionarea acceptabila. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 12:34 PM |