IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Bobita al II-lea, Gaz 66
TiL
post Mar 6 2023, 01:54 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Uralul a venit la pachet cu o jucarie care arata mult mai bine, dar tot nefunctionala. Deocamdata.

Rezervor ciuruit, hidraulica ambreiajului defecta, carburator cam murdar si asa mai departe.
Are un bec care sta aprins si nu stiu de la ce e. Sper ca nu e presiunea uleiului... Fiind bord tip vechi (adica non-facelift), nu gasesc semnificatia becurilor, iar plasticele transparente pe care erau desenele s-au copt/spart.

In ultimele luni
- i-am indreptat balamaua usii spate, ca nu se inchidea,
- am incercat de cateva ori sa improvizez ceva la racordul cilindrului de ambreiaj
- am schimbat cilindrul de ambreiaj
- pus bujii noi
- am curatat carburatorul
- curatat centrifuga de ulei, in care am gasit un pumn de mazga intarita de zici ca era pamant
- si am mai facut cateva nimicuri. Mult mai putin decat as fi putut, dar n-a fost chef.

WE-ul trecut am reglat jocul culbutorilor si am curatat baia de ulei.

Jocul culbutorilor era destul de ok peste tot mai putin cil. 8, care avea 0.04 in loc de 0.15 la admisie si 0.15 in loc de 0.25 la evacuare. Banuiesc ca de aici era schimbarea de ritm: cand se incalzea incepea brusc sa intrerupa si sa dea rateuri.

Am dat jos baia de ulei, pentru ca uleiul scos initial era super jegos, cu dungi de nuante gri. Am pus ulei nou si s-a innegrit repede.
Ce am gasit in baie... nu era prea rau, dar era ceva mazga in burta si cu mult span grosut. Ma gandesc ca era de la rodaj adunat acolo. Dopul nu are magnet. Ma asteptam la mai rau. Am redesfacut filtrul centrifugal de ulei, deja se cam manjise, desi a mers doar vreo ora de cand l-am curatat. L-am curatat, pus ulei nou iar. 5W50, de data asta biggrin.gif

Maine-l probez.

I-am tras si doua prezentari
https://www.youtube.com/watch?v=qzLTxjsB2xk
https://www.youtube.com/watch?v=vcnr8HQwkNA
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Apr 13 2023, 03:01 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am postat pe youtube ce am mai facut la Gaz, inca nu sunt la zi cu postarile, pentru ca nu am timp de editat. Intreg playlist-ul aici:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLc-5...hZZB4UtGYf9L9tW

Asa ca, spoiler alert: e cam gata de inspectia tehnica fnd (7).gif
Aseara am reasezat roata fata care era prinsa descentrat, prezoanele (piulitele) nu intrau la fix in gaurile din janta, in plus roata era defazata 180 grade pe butuc, prin urmare nu putea si conectata la sistemul de umflare. Noroc ca toate componentele erau acolo, le-am pus cap la cap.
Azi am umflat rotile, din pacate nu pot conta pe manometrul din bord. Are pozitia de Zero la ora 6, iar pe la 1,3 bar atinge in limitatorul de 0 al cadranului si acolo ramane. Deci imi indica doar 0-1,3 bar. Tot e bine, ca pe 1,3 bar poti sa mergi. Rotile aveau in jur de 0,7-1 bar si pareau destul de ok.

Am improvizat cu manometrul de la compresor conectat prin doua furtune bagate unu-ntr-altul apoi legate la robinetul de purjare apei din butelia masinii.

Umflat rotile pana pe la 2 bar si inchis la loc robinetii lor, sa nu piarda aerul. Vad ca manualul insista pe presiune standard - 2,8 bar. Poate o s-o mai ridic, macar sa treaca de 2,5. Gumele sunt destul de crapate...


Ce am mai facut pana acum, in afara de ce am scris in prima postare:
- curatat pipele si reconectat astfel incat sa atinga bine
- verificat delco, verificat distanta platinilor si uns pasla aia
- schimbat garnituri din pompa de ambreiaj. Am pompa noua (e combinata ambreiaj+frana - 190E) dar n-am putut sa o schimb pentru ca are o conducta intepenita.
- schimbat inca niste racorduri de frana si ambreiaj (erau obturate)
- plimbat pe Bart si apoi nepotii. S-a deschis usa dubei in mers, iar s-a indoit balamaua si nu se mai inchidea bine. Am indreptat-o la loc.
- montat rezervor nou de benzina si conectat, ca pana acum a mers pe bidon de 5 litri

BMW e30 Cabrio.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th July 2025 - 06:42 PM