![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
So , am trecut la "alt nivel" Y61 lung 3.0 automat semi full adica piele trapa ceva navi . Revin zilele urmatoare cu poze.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
In teorie ar trebui sa verific injectoarele cam rapaie la rece pana urca apa catre sfert, inca studiez unde pot face asta fara sa ma trezesc cu alte minuni dupa . Am mai bagat ceva km pana pe langa Ranca, consum irelevat adica Bucuresti- Pitesti mers 130 140 cu vant din fata apoi inca ceva km pe dealul Negru si realimentare - 200 si uun pic km = 32 litri . Apoi bagat km pe la Ranca pe acolo 300 si un pic parca 38 litri parca, ma rog iesea 12.5 parca. Revenit Ropetrol Valcea (inceput Dealul Negru) Bucuresit cu mers 140 autostrada sub un sfert de rezervor - ar veni 170 km 22 litri sa zicem desi mai degraba 20, so tot pe la 12 12.5 dar acum am mers destul de tare adica 140 cam jumate de autostrada . Montat ceas EGT - la 140 statea pe la 420 grade in rest pe la 370 daca nu ma insel, in kickdown / final urcare Ranca se ducea catre 450 470 grade sonda e post turbo undeva prin downpipe deci astea sunt valori informative am zis ca pe la 550 grade sa incept sa imi fac probleme teoria spune ca mai adaugi 150-200 grade la ce arata acum si as zice ca pe la 750 grade turbo nu prea mai se simte bine, aparent asa zice lumea si prin Australia ca de la 530 grade sa iti faci probleme
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 04:43 PM |