Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cazanul suprem
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Alte marci
alex230ro
So , am trecut la "alt nivel" Y61 lung 3.0 automat semi full adica piele trapa ceva navi . Revin zilele urmatoare cu poze.
MeHigh
bravo, sa-l stapanesti cu bine! sper ca e dupa 2007-2008.
alex230ro
Nu, GU- Ian 2005 smile.gif am de lucrat una alta la el stiu
TiL
Sa-l stapanesti cu placere!

L-ai luat dotat cu troliu sau cu bazooka?
alex230ro
E oarecum stock
BBo
Oh, cate lucruri s-au schimbat de cand n-am mai intrat pe aici smile.gif .
Arata bine de tot, sa te poarte cu placere ! thumbup1.gif
alex230ro
si.. e de vanzare laugh.gif
MeHigh
cum asa? n-a facut nici 2 luni de cand l-ai luat.
alex230ro
Ehh, ma enervasem, greu de găsit oameni care sa lucreze la el , dar... smile.gif rămāne la mine m-am pus pe lucru, troliu , bara direcție și conexiune reglabile, revizie punte, troliu ...mă rog mai am tragar inferior .
TiL
Ha ha! snf (30).gif
MeHigh
daca-l faci bine, te tine ani buni fara interventii, doar curatare dupa fiecare iesire de pamantul ramas.
cand il faci cu mana ta, e si mai bine, intrucat stii pe ce te bazezi si esti direct responsabil de fiecare surub strans la forta corecta, fara sa traiesti cu speranta ca dorelul care a lucrat la masina nu a strans prea tare rulmentii sau a echilibrat/imbinat corect cardanul la culisanta, conform cu semnele de pe el.
spor la lucru, cred ca daca baza de la care pleci e cinstita, iese o masina buna. decizia e demna de apreciere, cum spuneam mai sus stii pe ce te bazezi.
alex230ro
Da, sasiul ar trebui spoit cu ceva pasivator, in rest troliul e pe masina am mai luat un set de jante 17 ca sa nu mai ma milogesc la IPT si cam asta e .
alex230ro
bag aici ce am zis pe facebook, postare lunga atentie

Vacanta cu Patrolul
Scriu si eu aici impresiile avute dupa un drum de aproape 3400 km (Bucuresti-Creta si retur)Masina este un Patrol 2005 3.0DI cutie automata jante 33 tabla cu AT BF . Tot drumul a fost facut :
-la dus Bucuresti- Salonic oprire o noapte la Salonic, apoi Salonic - Atena si urare seara pe ferryboat ajungere a doua zi in Creta. Pe portiunea aceasta am incercat sa fac un consum, metoda plin pe plin si a rezultat= Bucuresti - OMV Kulata consum 13.1 de mentionat ca la Giurgiu am stat aproape 2 ore la vama .OMV Kulata pana aproape de Atena 12.9 , in vama la Kulata am stat 20-30 min. Apoi am renuntat sa mai urmaresc consumul in Creta am avut undeva la 13-13.5
-Intors - ferryboat pana la Atena, debarcare la 7.30 venit direct 1000 si un pic de km pana in tara, stationare Kulata cam o ora , la noi 20-30 min .
De bine : masina se conduce foarte usor si e destul de comoda la drum, suspensia OME +5 cm un pic cam dura At-urile BF bune, cutia automata a fost de ajutot mai ales cand am stat in aglomeratie( Atena,chiar si in Creta am prins un fel de blocaj, in vama din nou desi acolo stand mult pe loc am pus cutia in N). pentru gabaritul masinii am intrat si iesit in niste locuri unde nu as fi crezut - ce e drept de 2-3 ori dirijat singur nu aveam "tupeu" . Pe autostrada merge linistita 130-140 . Am zis dar repet manevrabila inclusiv pe ace de par si alte nebunii, sigur nu ca un SUV modern dar neasteptat de bine
De rau: cutia automata plus 3.0 DI a insemnat ca pe urcarile mai serioase am avut probleme reale am anulat overdrive de cate ori am putut plus kick down, la vale in schimb am atins undeva la 150 .Nu chiar de rau dar ca ai 100 ca ai 60 ca ai 110 se "simte " cam la fel, era sa zbor printr-un sens giratoriu crezand ca am 60 dar aveam 100 . Franele par un pic subdimensionate.Diverse scartaituri si sunete de "fier pe fier" care par a se auzi de undeva din spate de sub masina.
Cam atat daca mai imi amintesc ceva revin . Pun si ceva poze imediat
Fun fact - la parcarea din plaja Elafonisi am "inaugurat" troliul ajutand un Duster "grec" sa iasa dintr-o situatie delicata(cumva ramasese suspendat pe un bolovan si nu mai putea se iasa desi am pus pietre craci si tot ce am gasit sub roti 🙂
Mai adaug in caz ca pasioneaza pe cineva, inainte de plecare am pus un boost gauge readingurile au fost:
Autostrada - 1.1 1.0 la 130 si cam 2800 ture la 140 3000 ture se ducea catre 1.3 parca
Urcare 1.3 depinzand de treapta in care era cutia
Maxim vazut ever 1.5 130-135 urcare pe "autostrada" in Creta , toate geamurile deschise pedala in blana (pornit afterburnerele cum ar veni 😆 )
Am uitat sa mai pun la negative farurile desi aici nu stiu ce becuri sunt plus ca am folie pe faruri , plus ca un idiot am uitat complet de spalatoarele de faruri.
plus- inainte de a opri motorul am stat de fiecare data cel putin 1 minut ,la relanti, nu stiu daca e bine sa rau dar asa m-am obisnuit la masinile cu turbo sa mai stau un pic mai ales daca am avut drum lung sau am mers mai "tare"
MeHigh
sa inteleg ca a fost o vacanta reusita, fara batai de cap cauzate de masina, ba chiar cu ceva satisfactie contextuala cand ai putut utiliza troliul din dotare sa ajuti un amarastean suspendat pe-acolo smile.gif
bravo, ma bucur ca a fost bine, sunt destui km in care sa te inveti cu masina la drum lung si sa testezi rezistenta ocupantilor.
probabil consumul e influentat destul de bine de cauciucurile BFG AT, care-s greute comparativ cu niste cauciucuri de strada, in schimb te scutesc de bataia de cap prin terenul pietros daca ai mers si in afara soselei acolo, unde nu ai stresul penelor de cauciuc. plus rezistenta la uzura, ar trebui sa depasesti 60k km cu un set de gume d-astea noi.

pentru zgomotele de "fier pe fier" de pe spate, inspecteaza vizual suportii arcurilor la prinderea pe sasiu, sa stea orizontali ( - - ) si nu oblici ( / \ ). zic asta intrucat la Y60 aia au boala sa se fisureze in zona de prindere pe sasiusi ajung sa se sprijine in caroserie, producand zgomotele similare cu ce descrii tu - nu stiu daca la Y61 au intarit cumva suportii aia. problema se rezolva destul de usor cu sudura si intaritura (nu pe sasiu sudura, ci se pune o bara orizontala intre suporti, deasupra lor, sa ii tina "legati" si sa nu le permita sa se "indeparteze" unul de celalalt).
alex230ro
Da, una peste alta a fost ok, sincer nu aveam nici un chef sa folosesc troliul , abia gasisem loc de parcare smile.gif . Ma uit la suporti si mi-a mai zis cineva si de prinderea carligului spate sa vad si acolo . Desi am un set de 17-uri aliaj originale nu am mai apucat sa le pun - trebuie revopsite si luat un set de gume, dar da cu BF urile am mers linistit pe pietre chiar pe drumul spre laguna Balos mi-am permis sa merg mai tare, iar in parcare cei de acolo m-au trimis intr-un tarc prin de pietre "ooo good car go there"
Am testat rezisteta ocupantilor si a masinii clar avand in vedere ca am facut 1200 km intr-o zi, acum vrea sa caut pe cineva sa imi faca sasiul cum trebuie dat jos caroseria curatat vopsit din ce vad e rugina de suprafata , de schimbat tamoane caroserie cutie si motor daca tot e pe acolo .
BBo
Te-am vazut azi pe la Gara de Nord.
Pfuu, cata masina! laugh.gif ph34r.gif
alex230ro
Yep. am fost sa alimentez ajunsesem la jumate deci am bagat linisit 42 litri maine am un drum la Poiana BV de facut smile.gif) . Dar da e ca si cum ai merge cu un camion.
alex230ro
Bun , am schimbat uleiul grup spate zilele trecute, 2.5 litri aproximativ , cel vechi era....apa sad.gif Ma rog sasiu vopsit prin oct
alex230ro
Și am pus jante și gume stock
alex230ro
In teorie ar trebui sa verific injectoarele cam rapaie la rece pana urca apa catre sfert, inca studiez unde pot face asta fara sa ma trezesc cu alte minuni dupa . Am mai bagat ceva km pana pe langa Ranca, consum irelevat adica Bucuresti- Pitesti mers 130 140 cu vant din fata apoi inca ceva km pe dealul Negru si realimentare - 200 si uun pic km = 32 litri . Apoi bagat km pe la Ranca pe acolo 300 si un pic parca 38 litri parca, ma rog iesea 12.5 parca. Revenit Ropetrol Valcea (inceput Dealul Negru) Bucuresit cu mers 140 autostrada sub un sfert de rezervor - ar veni 170 km 22 litri sa zicem desi mai degraba 20, so tot pe la 12 12.5 dar acum am mers destul de tare adica 140 cam jumate de autostrada . Montat ceas EGT - la 140 statea pe la 420 grade in rest pe la 370 daca nu ma insel, in kickdown / final urcare Ranca se ducea catre 450 470 grade sonda e post turbo undeva prin downpipe deci astea sunt valori informative am zis ca pe la 550 grade sa incept sa imi fac probleme teoria spune ca mai adaugi 150-200 grade la ce arata acum si as zice ca pe la 750 grade turbo nu prea mai se simte bine, aparent asa zice lumea si prin Australia ca de la 530 grade sa iti faci probleme
alex230ro
Ca am uitat sa zic - am facut si ITP nu imi e clar cum merge frana de mana asta pe cardan ca ala se jura ca nu tine deloc, dar daca las masina in panta masina pare sa tina, ala a testat pe role clasic frana de mana oare nu trebuia sa faca asa ?
TiL
Dubios. La camioane, frana pe cardan tine destul de bine. La Gaz 66 chiar ingheata toate rotile pe asfalt, daca e 4x4 cuplat. Si nici nu simti maneta, se trage f f usor, la el. Celelalte dau ceva feedback in maneta de frana de mana.
alex230ro
Si final , l-am vandut lui Ionut , deci ramane in famile, sa vedem ce urmeaza .
Iulika0069
Daca ai fi blocat difful spate, nu s-ar mai fi intamplat asta wink.gif

Asa insa, rotile spate se invarteau in sens opus, cel mai probabil, iar cardanului nu i se mai opunea nicio forta.

Let me guess: te-a pus sa bagi masina in 4x4?

P.S. Long time no see, dragilor. Va pupa YCE :*
TiL
Asta ar fi culmea. La camion am frana de mana pe cardan. A trecut testul dar m-am mirat ca a fost ceva diferenta intre stanga-dreapta.

Hm, oare cum o sa fie la camionul cu doua punti spate? Ca una din punti o sa fie pe beton si o sa blocheze astfel rotirea celeilalte punti conf (8).gif Poate-mi rup aia cardanul dintre punti. Sau grupurile.
De fapt aceeasi problema se pune si la testarea franei de serviciu, nu? conf (9).gif


Bine ai revenit! Ti-ai mai amintit numele contului? Parola? unsure.gif
Iulika0069
S-a ocupat password managerul de asta smile.gif

Da, sunt 2 moduri in care se testeaza franele, am aflat asta dupa mult timp, cand am fost cu RAV-ul (ca asta are LSD central). Practic, tb anulat momentul pe care diffu central l-ar fi transmis celeilalte punti, si atunci se trece tamburul in "4x4 mode" si rotile merg in sens opus.

Deci cumva e ok si la punte tripla, ca tot cuplul se distribuie pe puntea testata; bineinteles, diferentilalul de pe acea punte tb sa fie deschis.

Dar io zic sa intreabi inainte, ca sa fii sigur ca nu faci buba
alex230ro
Habar nu aveau aia cum e cu 4x4... sunase pe un "prieten" zice am un Mitsibishi Patrol...
TiL
QUOTE (Iulika0069 @ Feb 9 2024, 03:43 PM) *
se trece tamburul in "4x4 mode" si rotile merg in sens opus.

Deci cumva e ok si la punte tripla, ca tot cuplul se distribuie pe puntea testata; bineinteles, diferentilalul de pe acea punte tb sa fie deschis.

Aaaha! Interesant.

Prin urmare, nu vor putea testa frana de mana pe cardan la un camion cu doua punti spate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.