![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
In ordinea desfasurarii ostilitatilor:
5. Cred ca i-am gasit pozitia pentru avans. Poza cu reperul - E-ul de pe cheia de 10. Ramane de vazut, pentru ca la rece porneste greu si-i...infundat. Am pornit copiind pozitia delco-ului de pe sharky, apoi din mai multe incercari am ajuns in punctul in care merge frumos si trage binisor inca de jos. Ce-i lipseste e dezlantuirea de la 4000rpm. Si cred ca ar putea fi mai stabil/rotund daca il cobori in ture la 500rpm si sub. Poate ca debitmetrul e sugrumat. A fost umblat in el si apoi resigilat. De unde si consumul mic la primul drum. 2. Dar intai i-am repozitionat senzorul de clapeta de acceleratie, care era pus max intarziat, adica apasai ceva pedala pana sa dea click. Cu ocazia asta am gasit filetul din admisie dus, am mjorat deocamdata doar la gaura de sus, care totusi avea inca filet ok. Deci senzorul statea si inca sta intr-un sigur surub. Senzorul e nou, ceva aftermarket. Am si senzorul vechi. 3. Am redus bypass-ul de aer de pe debitmetru, ca mergea intrerupt la relanti, iar la toba mirosea intepator, de iritatia ochilor nu mai zic - irita si cu ochii inchisi ![]() Din 2,75 ture deschis, l-am adus la jumatate de tura. Rezultatul - mers rotund la relanti si poti sa tii ochii deschisi in bataia esapamentului, macar cateva secunde, acolo. Niciodata nu am reusit asta la vreun E28. 4. Reglat si bypass-ul clapetei de acceleratie, sa se aseze relanti-ul pe la 1000rpm Vanzatorul spunea ca i-a zis cel care i-a reglat motorul ca turometrul e defect, de-aia la relanti apare ca ar fi avut 1200 rpm. Pe dracu'... 1. Am desfacut capacul delco. Luleaua avea strat de calamina or smth, i-am curatat fata, care nu prea mai e la forma normala, are fata concava intr-un punct, in loc de constant convexa. Lulea fara limitare - la demo l-a dus in 7200rpm, pe drum, in sarcina. Eu urlam sa-l lase in pace. Curatat capacul delco, are ceva uzura. Trebuie sa caut capac si lulea. Tabla de ecranare de pe capac era montata gresit, am montat-o corect. 6. Alte nimicuri: - surubul de strangere delco pentru fixare avans era strambat in varf si mergea greu. E ceva ciudat acolo, am pus surub nou, dar tot aiurea merge. Nu se aseaza bine piulita din capat. In fine...mergem asa. - cablul de acceleratie era montat pe prinderile pentru cruise control, cred. Adica pe setul de gauri din dreapta. Poza dupa ce l-am montat unde trebuie. Rezultatul: pedala merge frumos, nu mai ai senzatia ca trebuie sa rupi pedala ca sa accelerezi. 7. Homework Jocul la directie - e in principal de la crucea cardanica, nu din caseta. Se intampla mai multe chestii pe-acolo, nici colona de directie nu-mi place, putea fi mai rigida si sa nu scoata un scartait la denivelari. Mi se pare ca e tot semn de abuzari. - am o caseta foarte buna, cu crucea in stare foarte buna. Timp si chef de lucru sa fie... Si da, abia astept sa-i scot suspensia abuziva si sa pun una normala. Poate pe aia de pe sharky, in prima faza. Servofrana hidraulica are intarziere cateva clipe, rezultand un comportament cam nasol in situatii limita - apesi pedala cat poti de tare si in prima faza abia franeaza, iar apoi intra tare si scartaie cauciucurile. Nu stiu daca pot remedia ceva, sau pun direct tulumba. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 07:35 AM |