![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
So , am trecut la "alt nivel" Y61 lung 3.0 automat semi full adica piele trapa ceva navi . Revin zilele urmatoare cu poze.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
bag aici ce am zis pe facebook, postare lunga atentie
Vacanta cu Patrolul Scriu si eu aici impresiile avute dupa un drum de aproape 3400 km (Bucuresti-Creta si retur)Masina este un Patrol 2005 3.0DI cutie automata jante 33 tabla cu AT BF . Tot drumul a fost facut : -la dus Bucuresti- Salonic oprire o noapte la Salonic, apoi Salonic - Atena si urare seara pe ferryboat ajungere a doua zi in Creta. Pe portiunea aceasta am incercat sa fac un consum, metoda plin pe plin si a rezultat= Bucuresti - OMV Kulata consum 13.1 de mentionat ca la Giurgiu am stat aproape 2 ore la vama .OMV Kulata pana aproape de Atena 12.9 , in vama la Kulata am stat 20-30 min. Apoi am renuntat sa mai urmaresc consumul in Creta am avut undeva la 13-13.5 -Intors - ferryboat pana la Atena, debarcare la 7.30 venit direct 1000 si un pic de km pana in tara, stationare Kulata cam o ora , la noi 20-30 min . De bine : masina se conduce foarte usor si e destul de comoda la drum, suspensia OME +5 cm un pic cam dura At-urile BF bune, cutia automata a fost de ajutot mai ales cand am stat in aglomeratie( Atena,chiar si in Creta am prins un fel de blocaj, in vama din nou desi acolo stand mult pe loc am pus cutia in N). pentru gabaritul masinii am intrat si iesit in niste locuri unde nu as fi crezut - ce e drept de 2-3 ori dirijat singur nu aveam "tupeu" . Pe autostrada merge linistita 130-140 . Am zis dar repet manevrabila inclusiv pe ace de par si alte nebunii, sigur nu ca un SUV modern dar neasteptat de bine De rau: cutia automata plus 3.0 DI a insemnat ca pe urcarile mai serioase am avut probleme reale am anulat overdrive de cate ori am putut plus kick down, la vale in schimb am atins undeva la 150 .Nu chiar de rau dar ca ai 100 ca ai 60 ca ai 110 se "simte " cam la fel, era sa zbor printr-un sens giratoriu crezand ca am 60 dar aveam 100 . Franele par un pic subdimensionate.Diverse scartaituri si sunete de "fier pe fier" care par a se auzi de undeva din spate de sub masina. Cam atat daca mai imi amintesc ceva revin . Pun si ceva poze imediat Fun fact - la parcarea din plaja Elafonisi am "inaugurat" troliul ajutand un Duster "grec" sa iasa dintr-o situatie delicata(cumva ramasese suspendat pe un bolovan si nu mai putea se iasa desi am pus pietre craci si tot ce am gasit sub roti 🙂 Mai adaug in caz ca pasioneaza pe cineva, inainte de plecare am pus un boost gauge readingurile au fost: Autostrada - 1.1 1.0 la 130 si cam 2800 ture la 140 3000 ture se ducea catre 1.3 parca Urcare 1.3 depinzand de treapta in care era cutia Maxim vazut ever 1.5 130-135 urcare pe "autostrada" in Creta , toate geamurile deschise pedala in blana (pornit afterburnerele cum ar veni 😆 ) Am uitat sa mai pun la negative farurile desi aici nu stiu ce becuri sunt plus ca am folie pe faruri , plus ca un idiot am uitat complet de spalatoarele de faruri. plus- inainte de a opri motorul am stat de fiecare data cel putin 1 minut ,la relanti, nu stiu daca e bine sa rau dar asa m-am obisnuit la masinile cu turbo sa mai stau un pic mai ales daca am avut drum lung sau am mers mai "tare" This post has been edited by alex230ro: Aug 28 2022, 09:48 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 12:22 PM |