![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E28 528i / 1984
Check control, trapa manuala WBADA710809275534 Al treilea E28 pe care l-am avut de-a lungul timpului, dupa FHV (cred ca nu prea a aparut aici pe forum) si Sharky http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=10583 O masina in care s-au bagat o gramada de bani, dar in care s-a si dat de o buna parte din banii aia. Printre chestiile noi puse in ultimii 5 ani: - parbriz - cheder trapa - volan sport original - m-a costat destul de mult ca sa mi-l dea si pe asta - suspensie sport, arcuri nu stiu de care, amortizoare bilstein B6. Prea dura pentru gustul meu - capac de termostat - a dat o palarie de bani pe el, nu stiu de ce n-a luat SH - vasc - capace de roti TRX - gume TRX - presuri originale Revopsita prin 2017, elementele usi-aripi fata-capota nu sunt perfect aliniate, dar e ok. Bare cromate Ceva rugina la pedalier, cam ascunsa, nici eu n-am scobit. De fapt nici nu am inspectat masina asta, m-am dus setat sa o iau, ca alt E28 care sa arate ca el si sa fie deja inscris nu prea gasesti. Asa ca m-am lasat nitel dus cu vorba. Cutia e vai de ea, vuieste ca la tractor. Credeam ca am avut cutie nasoala pe sharky, dar sa vezi cum e asta... Greu reusesti sa schimbi rapid din 1 in 2, de exemplu. Trebuie sa vad ce ulei are, daca are, ca nici proprietarul anterior nu parea sa stie. Motorul cam dereglat, a fost destul de enervant la drum, pentru ca nu puteai merge linistit la 1500-2000rpm, tragea suturi zdravene. Pe vanzator nu prea il deranja, probabil ii dadea in gura, nu conteaza cum se comporta la mers decent. Toate suturile astea s-au si-au lasat amprenta in cutie, care face cum face. Consumul incredibil de mic, 8,5l/100km de la Cluj la Ploiesti, mers normal, cu ceva depasiri pe DN. Dar il reglez eu sa mearga bine si vedem apoi daca mai creste consumul. Impresia initiala: - suspensia foarte dura, zdruncina sasiul la orice denivelare, strangeam din dinti in depasiri, ca nu aveam loc sa jonglez ca sa evit gropi/cocoase. Nu le simti direct, ca scaunele sunt elastice, dar simti cum se zdruncina toata masina sub tine. - directie de tractor, joc enorm la volan. De vazut daca mai pot strange caseta - mai pui si mersul in suturi al motorului si gata-i peisajul: ceva intre caruta si tractor, cu arcuri moi in bancuta DAR, mi-a reamintit de experienta plimbarii cu E28: - ventilatie masiva, fara sa pornesti ventilatorul. Intra mult aer proaspat, avand gurile de ventilatie mari, plus grila mare centrala de pe bord. - materiale care respira bine, nu transpiri in ea la 30 grade la drum intins. Fara AC, fara geam deschis. - vizibilitateeeee. Are atata suprafata vitrata, de vezi tot imprejur. Nu cred ca exista masina care sa ofere vizibilitate mai buna in toate directiile. - bruta mecanica - ma simteam ca pe motocicleta. Chestii pe care le pot rezolva mai curand: - joc caseta directie - reglata sau schimbata - reglat balamale usi - macara usa pasager, merge greu. De verificat si cele din spate - inchidere centralizata usa sofer - Planuri pe termen mai lung: - mutata pe suspensie stock - schimbat cutia de viteze - rezolvat rugina din podea - poate si servofrana cu tulumba, cum am facut si la sharky -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 01:10 AM |