![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si... pentru ca am facut o presa atat de misto, http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=156581 am mai luat un pacient.
Intr-o situatie incerta, vandut drept semi defect la cutia de viteze in urma unei evaluari grabite, interior destul de murdar, dar o caroserie aparent excelenta, fara rugina, ca lovitura a luat-o fix dupa ce le-am spus ca vin sa vad masina. Prag dreapta turtit pe vreo 40cm lungime, bandouri usi zgaraiate, fata usa pasager julita si ea. O oferta foarte buna, vanzator de nota zece, niste piese bonus - senzori de parcare, amortizoare pentru haion, flanse amortizoare fata. 2.5i automat, 360.000km https://www.mdecoder.com/decode/wbads41030gu95882 wbads41030gu95882 A avut nevoie de 2 litri de ulei de motor ca sa urce spre mijlocul dintre min si max. Perechea motor-cutie pare ca merge superb, la articulatii si suspensii o sa fie de lucru. In sfarsit am 2.5i cu carlig ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am returnat si Japan Parts, pentru ca aveau imbinare conica in loc de fata plata. Am montat inapoi vechile amortizoare.
Am schimbat bucsele spate. Aparent mai moi decat SWAG, desi sunt parte al aceluiasi grup si au acelasi cod de piesa. Febi sunt diferite si sunt si stantate Febi. Asa ca inca duduie la anumite socuri, dar e mai bine decat cu bucsele vechi, rupte. SWAG de pe Rudolf se comporta mai bine. Azi am schimbat si bujiile. Pareau a fi destul de noi, dar nu erau potrivite. Alta temperatura de lucru, erau facute pentru VAG. Pus niste Champion banale cu patru electrozi firavi. Depuneri consistente in interiorul cilindrului si pe bujii. Poate ca vor disparea odata cu noile bujii. Recent se aprinsese check engine, pentru a doua oara. Suflat bine cu aer filtrele de aer si habitaclu, ca nu am luat unele noi. Au avut multa mizerie, ar trebui a se simta diferenta. Cred ca filtrul de aer nu a mai fost schimbat demult pentru ca nu au reusit sa desfaca sertarasul in care e pus - asta pentru ca garnitura de burete din capat s-a copt si s-a transformat in lipici. Cutia de viteze face figuri. La o coborare am pus-o in sport, sa tina frana de motor mai bine, dupa care a tot smucit dubios, parca nu schimba hotarat vitezele si revenea la cea anterioara... nu stiu cum sa descriu. Daca-i dadeam gaz, sa nu stea sub 2200rpm era ok. Cert e ca a facut asa cam pana am ajuns la destinatie, cale de aproape 200km, dar parea ca se linisteste treptat. In alta zi, la un drum scurt in zona a mers normal. Deci n-o sa mai incerc modul sport de acum. Poate verific nivelul uleiului. L-am mai pus si la treaba, a dus o masina de spalat, un uscator si un televizor mare. Au intrat la fix. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 12:43 PM |