![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O noua incursiune la cuseta spre TM.
Am plecat dupa o masina serioasa si m-am intors cu o ghena. Eh, Mos Craciun e asa cum ti-l cresti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Schimbat termostatul nou cu altul nou, de data asta Mahle/Behr.
Spalat radiatorul la exterior/faguri. Acum temperatura sta la 96-97 grade, fata de 99 inainte si inca nu-s sigur daca schimbarea se datoreaza spalarii radiatorului sau schimbarii termostatului. Schimbat si bucsele fata cu QWP ordinare, pe care le aveam intamplator. Am luat si o pereche de SKF pentru 2.5, poza comparativa. A fost circ cu extragerea bucsei de pe dreapta. Am incercat sa initiez impingerea incorect, de la exterior spre interior, cand bratul are intrare conica doar dinspre interior. Cupa de 48 a presei a umflat camasa bucsei, asa ca a trebuit sa initiez impingerea in sens invers. Pus cupa de 50, sa acopere mai bine, a mers foarte foarte greu (presat la maxim, nu se intampla nimic, batut cu ciocanul si pac, scapa. Si tot asa). Tot a deformat putin buza bucsei si pe partea asta, asa ca a trebuit sa pun flexul sa tai la ras partea de bucsa iesita spre stanga, cum se vede in poza, apoi impins inapoi din acea parte ![]() QWP-urile au intrat acceptabil. Acum merge bine, dar tremura urat la 110-130km/h, banuiesc ca e din cauza rulmentilor, desi nu am observat joc sesizabil. Am dus geometria fata la 0 grade (asa, la ochi), parca trepideaza mai putin. Si-i barcaaa, gumele astea Nankang sunt prea flexibile. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:27 AM |