![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O noua incursiune la cuseta spre TM.
Am plecat dupa o masina serioasa si m-am intors cu o ghena. Eh, Mos Craciun e asa cum ti-l cresti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Acum ceva vreme am suit-o pe capre, scos suportul de toba finala si incercat sa cobor puntea, mutand-o pe prezoanele lungi facute de mine.
Cum era de asteptat, nu am putut folosi prezoanele , pentru ca filetul mi-a iesit vizibil dezaxat, nu ai cum sa le infiletezi trecute prin bucsa cea lunga. Am riscat cu prezoanele originale, desfiletate multisor. Adica am desfiletat de tot pe cele doua de pe stanga, apoi infiletat vreo 7-10 ture (cam 1-1,5cm). Pe partea cealalta am suspendat puntea pe cric , scos prezoanele si coborat puntea vreo 10cm, sa-mi incapa pastila si piulita. Moment in care am constatat ca nu pot introduce tija lunga a presei, asa ca a trebuit sa conectez puntea al loc, saltat fundul masinii mai sus pe capre si reluat activitatea. Prima bucsa a iesit destul de usor, fiind cea din spate, unde ai mai mult loc de joaca. Nu era prea rupta, dar vad ca aia de pe fata e rupta frumusel. A trebuit sa urc iar puntea ca sa intre tija presei in bucsa. Mai polizez putin coltii extractorului, ca sa stea mai ferm pe pozitie cand presez si ma apuc de treaba. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 12:33 PM |