![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si... pentru ca am facut o presa atat de misto, http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=156581 am mai luat un pacient.
Intr-o situatie incerta, vandut drept semi defect la cutia de viteze in urma unei evaluari grabite, interior destul de murdar, dar o caroserie aparent excelenta, fara rugina, ca lovitura a luat-o fix dupa ce le-am spus ca vin sa vad masina. Prag dreapta turtit pe vreo 40cm lungime, bandouri usi zgaraiate, fata usa pasager julita si ea. O oferta foarte buna, vanzator de nota zece, niste piese bonus - senzori de parcare, amortizoare pentru haion, flanse amortizoare fata. 2.5i automat, 360.000km https://www.mdecoder.com/decode/wbads41030gu95882 wbads41030gu95882 A avut nevoie de 2 litri de ulei de motor ca sa urce spre mijlocul dintre min si max. Perechea motor-cutie pare ca merge superb, la articulatii si suspensii o sa fie de lucru. In sfarsit am 2.5i cu carlig ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu stiu cu cat se mai vinde un E39. Am luat-o pentru ca era chilipir, ma mir ca nu s-a dat instant. Pret in anunt - 1000E.
Si pentru ca nu pare sa aiba rugina pe caroserie. E drept, nu are piele, scaune incalzite sau alte chestii care sa atraga. Scaunele astea textil cu suport lombar nu atrag. O stiu de la o alta masina super buna, care a stat mult si bine la vanzare, in Pitesti. Consumul e, deocamdata, 8.4 in bord ![]() Rudolf minte cu aproape 1l/100km, Bursuc cu 0,4l/100km. Imi place mult cum merge 2.5 automat. Pana pe la 80 se infige bine, apoi un interval in care parca e mai lenes, nu prea vrea sa depaseasca tir-uri. Cred ca trebuie sa-i provoc niste retrogradari ca sa faca treaba. Apoi, dupa 120 se tot intinde la drum. E hodorogita la articulatii, amortizoare de...barca. Geamurile electrice obosite, dar inca merg complet. Manerele de deschidere a usilor posibil pe duca. Cel de la usa dreapta spate deja nu mai deschide din exterior - ca la Rudolf. Tampoane motor+cutie trebuiesc schimbate si ele, ca parca simt agresivitatea 2.5-ului in podea ![]() I-a reconditionat farurile + angels LED, se vad ceva manarii pe acolo dar sper sa mearga bine. Deocamdata bat in pamant, sper sa se poata regla usor. Zice ca a rezolvat si pixeli morti din bord. Radiator apa nou, dar ar trebui schimbat fan shroud pentru ca au rupt urechiusa care agata vasul de expansiune, asa ca acum vasul e repozitionat si prins cu soricei. Altfel spus, masina are mult potential. Sa nu uit ca a vandut-o ca potential defecta la cutie, are niste mici simptome, dar cred ca simptomele pentru care a vandut-o de fapt sunt cele date de bucsele de punte spate, nu erau provocate de cutie. Coroborat cu gume dot 09, care se deformeaza daca masina sta o vreme pe asfalt. Am observat asta la mine. E parcata de obicei pe gazon. La plecare nu zdruncina, mergand pe asfalt. Dar daca am tinut-o cateva ore pe asfalt, la plecare cam zguduie, primii km. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 02:08 AM |