![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O noua incursiune la cuseta spre TM.
Am plecat dupa o masina serioasa si m-am intors cu o ghena. Eh, Mos Craciun e asa cum ti-l cresti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
A, am fost la Autosoft pentru verificat rotile, au zis ca nu are sens sa le echilibreze, pentru ca gumele nu sunt tocmai rotunde. Am insistat, au echilibrat, parca e un pic mai bine, dar tot nu-i in regula.
Am facut si geometria, au o strategie misto. Iti ofera gratuit verificarea geometriei, dupa care te costa 300lei daca vrei sa o corecteze, cu tot cu destepenit capetele de bara. Asa ca de-acum volanul nu mai sta perfect centrat ![]() Am sunat la furnizorul de gume, au inregistrat sesizarea mea, vreau sa-si ia inapoi gumele si sa dau diferenta pentru ceva mai bun, dar nu stiu in ce masura vor fi de acord. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
A, am fost la Autosoft pentru verificat rotile, au zis ca nu are sens sa le echilibreze, pentru ca gumele nu sunt tocmai rotunde. Am insistat, au echilibrat, parca e un pic mai bine, dar tot nu-i in regula. Am facut si geometria, au o strategie misto. Iti ofera gratuit verificarea geometriei, dupa care te costa 300lei daca vrei sa o corecteze, cu tot cu destepenit capetele de bara. Asa ca de-acum volanul nu mai sta perfect centrat ![]() Am sunat la furnizorul de gume, au inregistrat sesizarea mea, vreau sa-si ia inapoi gumele si sa dau diferenta pentru ceva mai bun, dar nu stiu in ce masura vor fi de acord. Tind sa cred ca trepidatiile se datorau mai degraba uzurii discurilor de frana. Trebuie sa iau unele noi, ca astea sunt adancite rau. Geometria, ca de fiecare data cand o fac la service, a iesit prost. Prea inchise rotile, dadeau un efect pe viraj ca si cand s-ar inchide brusc roata din exteriorul virajului, rezultand virarea mai stransa decat anticipai. Plus ca devenise nesigura la drum intins, pe autostrada. Ori, inainte, chiar si cu rotile de 18" mergea excelent. Asa ca zilele trecute am adus spre perfect paralele, acum abordeaza frumos virajele. Ramane o mare ciudatenie pe spate, zici ca e caruta. Duduie la cea mai mica denivelare brusca si tremura toata masina. Ori sunt amortizoarele proaste (par a fi noi) ori niste bucse rupte pe spate. Mai si simt ca-i valseaza spatele la viraje stanga-dreapta. Daca m-am bagat sub ea, am incercat sa vad si pe unde rasufla evacuarea. Cred ca e undeva la catalizatoare, n-am reusit sa identific exact. Mai e un zornait a carui cauza am gasit-o: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?...;diagId=18_0440 Reperul 1 ( 18207504249 ) are una din cele doua cornite (care se prind pe transmisie) rupte. Si-a luat o lovitura in burta zona aia. Consum la bord 9, real 10. Tot mai pierde ceva antigel, probabil pe la un furtun de apa relativ nou, Febi. A, si check engine aprins, la ceva vreme dupa ce a inceput sa aiba unele ezitari la relanti. Cand am luat masina am gasit in portbagaj 5 (oare de ce nu 6?) bujii vechi dar in stare buna si patru fise vechi si pline de ulei (...), pe langa acel debitmetru no-name nou. A venit vara, vascul sta cam mult cuplat. Cred ca trebuie desfundat radiatorul de praf, nisip, pene samd. Ori avea dreptate cel care mi-a zis sa iau vasc mai de firma, ca astealalte vajaie si atunci cand nu e nevoie. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 10:44 PM |