![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O noua incursiune la cuseta spre TM.
Am plecat dupa o masina serioasa si m-am intors cu o ghena. Eh, Mos Craciun e asa cum ti-l cresti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 131 Joined: 7-August 21 From: Iași/Botoșani Member No.: 58,604 Car: E39 Engine: 2.2i 170cp ![]() |
Cred ca treaba asta cu soriceii e cea mai buna metoda pt grila asta. Practic ea are un "tumburus" pe bara, in care intra grila, apoi tot pe acel "tumburus", peste grila, pe partea din spate, vine o mica tabla rotunda ce tine loc de siguranta sau somehow like this. Cred si eu ca de la trepidatii si gropicele o sa sara. A mea noua fiind, cred ca am reusit sa prind maxim 4 din cele aprox 9-10 prinderi. Dar totusi sta. Cat n-o pierd pe drum, e bine.
Trebuie sa ii mai fac o revizie la acel deflector de aer. E putin cam inauntru si agata ventilatorul de clima de el. Ori il scot, ori il trag mai in fata. Vedem. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 11:00 PM |