![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O noua incursiune la cuseta spre TM.
Am plecat dupa o masina serioasa si m-am intors cu o ghena. Eh, Mos Craciun e asa cum ti-l cresti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Schimbat pompa de apa Hepu (arata exact ca si cele care se gasesc acum de cumparat, dar probabil are vreo 12 ani) cu Kolbenschmidt - singura pompa care mai are pale de fonta.
Hepu are din tabla sudata in puncte. Restul, plastic. Luasem curea noua Gates (era sa iau Continetal), dar am gasit curea cam noua Continetal, asa ca n-am schimbat-o. Curea de AC relativ noua, si ea. Rola intinzatoare de sus e cam jucausa si fara vaselina. Am dat un spray cu "white grease" si dupa cateva rotiri s-a simtit diferenta. Ambele role au mic joc. Rutat corect furtunele de la vasule de expansiune, ca nu erau incrucisate corect la iesirea de pe radiator. Vascul s-a lasat greu. Era batut cu dalta in ambele sensuri, cred ca nu erau siguri cum se desface. Bataile cam impanasera piulita in axul pompei. Prima data am proptit un mic levier de capul de 10 al unui surub, drept contra pentru cheia de 32. Tras cat pot, n-a miscat. Apoi am zis sa scot fulia. Bag seama ca nu vedeam clar ce ar fi urmat. Eu credeam atunci ca iese fulia cu tot cu vasc si-mi faceam sototeli daca am suficient spatiu in fata, sprea radiator, ca sa o scot la capat. Dar mi-am dat seama ca s-ar putea sa fiu oricum nevoit sa desfiletez vascul de pe pompa, pentru a recupera elicea. Asa ca trebuia sa destepenesc piulita aia. Am gasit o dalta potrivita si da-i bataie pe toate laturile piulitei. Pe la ultimele lovituri, inainte sa incerc iar cu cheia, s-a desfacut si piulita. Pus tot la loc, pare in regula. Proba de drum - alta data. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 01:29 PM |