![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ca tot a trecut sezonul si le-a scazut pretul, am luat si eu porc.
La mistretul asta am optat pentru urmatoarele dotari: - fara ABS - fara stergator luneta - fara dop la rezervor - fara deschidere usi - fara cateva fise si bujii - fara fiscal - fara niste lac - fara arcuri spate - fara un rinichi. Oh no! Vai de tochitura noastra. - si, ca orice porc, are gaze WBAFB310X0LP13343 https://bimmer.work/vin/ld924cb1a0b20fbeb4b2e22eb880db739/ -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Montat si cele doua bobine, merge mai bine dar tot are niste ezitari la relanti. Tind sa cred ca nu e de la aprindere. Ori ca bujiile care au functionat pana acum sunt pline de calamina, ca au avut de dus doua pistoane care nu faceau treaba.
La drum pare sa mearga perfect rotund, chiar si in a 4-a la 2000rpm cu pedala la podea. Primele doua filmulete sunt facute inainte sa iau masina. Al treilea e facut dupa ce am pus noile fise, inainte de proba de drum. Rinichii sunt fix ce trebuie, cu grila deschisa la culoare. La doar 55lei bucata ![]() Trage bine bestia, dar inca trebuie sa vad ce e cu cutia. La rece schimba doar pana la 2 sau 3. Si dureaza destul de mult pana se incalzeste. In schimb, oricand o pot da in Sport si pot schimba manual vitezele. Odata am retrogradat din 5 in 3, a plecat vijelios dar la scurt timp a dat Transmission failsafe program. Apoi mergea doar in 4 sau R. Dupa "reboot" a revenit la "normalul" descris mai sus. Stiu ca poate sa schimbe si bine, atat in D cat si in S, pentru ca asa a facut cand am luat-o. Doar dupa ce am iesit din Bucuresti, cand s-a incalzit bine, a inceput sa schimbe singura prin toate vitezele. Trebuie sa verific nivelul de ulei, pentru inceput. Spre deosebire de E70, pe asta am curaj sa-l bag in sant pe marginea drumului. Cand sa fac poza drept dovada, vad cum curge benzina din ea ca din bidon. N-am mai stat sa fac poza ![]() In concluzie, E53 are un sens, parca-i totusi capabil sa abordeze si teren accidentat. E70 are cam aceeasi capacitate de trecere peste obstacole ca un Logan.
Attached File(s)
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 04:56 AM |