![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O noua incursiune la cuseta spre TM.
Am plecat dupa o masina serioasa si m-am intors cu o ghena. Eh, Mos Craciun e asa cum ti-l cresti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, e ciudat, are consum mai bun decat a ta, care parea ca merge foarte bine, mai era si joasa.
Zice Bart ca poate fi de la faptul ca am mers cam infierbantat motorul. N-ar fi exclus. Si de fapt mi-e cam teama sa nu rasufle, ca e ciudat cum da cu antigel pe ici pe colo. La pornirea la rece curge pe la cuplajul rapid al furtunului superior care iese din termostat. Cand se incalzeste (ori pt ca face presiune?) nu mai curge, sau pierde f putin. Futunul cu cupla nu e original, e Febi. Daaar, dupa o tura scurta vad ca a aruncat apa undeva in zona busonului vasului de expansiune. Hmmmm. Lasat la relanti pe loc, face presiune destul de mare in furtune, dar nu vad sa mai curga pe undeva. Desfac buson cu motorul mergand, rasufla scurt si atat. Hm. Stiind ca fostul proprietar a abuzat-o, fapt recunoscut chiar de el, nu m-ar mira sa fiarba... Am mai scotocit prin masina, gasit manualele originale, si facturile service pentru: - Inlocuit conducta frana de sub caroserie - o conducta, 429 lei cu manopera, in Iunie - Garnitura carcasa filtru ulei, plus ceva furtune de la admisie (un furtun aer de 65 lei, un tub gaze carter de 110 lei si furtun vacuum de 10 lei) si schimb ulei+filtre - 1204lei in Iulie 2021 - reconditionat cablaj senzor temperatura racire, verificat broasca usa stanga spate (cica si dreapta?), completat ulei servo - 230lei tot in Iulie E o placere sa conduc E39. Sa dau Bursuc pentru 6000E? .... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:34 AM |